El Petit Cineclub portarà diumenge a l'Auditori de la Plana de l'Om la pel·lícula d'animació Ratolins i guineus. Una amistat d'un altre món, una producció txeca, francesa, polonesa i eslovaca dirigida per Denisa Grimmová i Jan Bubeníeck. La projecció començarà a 2/4 de 12 del migdia i el preu de l'entrada és de 3,5 euros.
"Ratolins i guineus. Una amistat d'un altre món" és un film sobre dos enemics mortals, la ratolina Valentina i la guineu Víctor, que es retroben al cel després de patir un malaurat accident. Però al cel han perdut els seu instint natural i s'han fet molt amics. Esperen poder seguir sent amics quan tornin a la Terra, però reneixen amb els papers canviats. Gràcies a la força de l'amistat aconseguiran allò que semblava impossible.
La pel·lícula ha estat nominada als Premis del Cinema Europeu com a millor pel·lícula d'animació, i als Premis César, també com a millor pel·lícula d'animació.
El Petit Cineclub programa per a diumenge «Ratolins i guineus. Una amistat d'un altre món»
La pel·lícula, recomanada per a infants a partir de 5 anys, es projectarà a l'Auditori de la Plana de l'Om
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de febrer de 2022 a
les 16:29
Actualitzat el
12 de febrer de 2022 a les
17:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de professionals participen a la primera jornada de comunicació del Bages
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal celebrarà 7.000 dies de la seva reinauguració amb l'espectacle «Gota»
-
Cultura i Mitjans
La ciutadania escull el nom de quatre parcs de Pineda de Bages
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal acollirà el concert de Setmana Santa amb bandes sonores i música coral
-
Cultura i Mitjans
Iscla i Balduz porten al Kursaal «Honestedat», un duel sobre límits i consentiment
-
Cultura i Mitjans
L'exposició solidària contra el càncer a Manresa creix en participació i vendes
