Els organitzadors del GiraCirc de Collsuspina han donat a conèixer aquest dijous les companyies que els dies 20 i 21 d'agost ompliran de circ aquest poble de Moianès. Durant dos dies es combinaran espectacles de diversos formats i disciplines.
El dissabte s'inaugurarà el festival amb la proposta Le petite cirqué, de la companyia de Moi Jornada. Altres espectacles que es podran veure al certamen són Lola amb acció, de la Cia. Lolamento; la proposta d'espectacle aeri L'art del somni, de la companyia Viral Circ; Kasumay, de la companyia Circo Los; o Sincronia, de la companyia Tintilaina, un espectacle que barreja diverses disciplines com la bicicleta acrobàtica i les acrobàcies corporals.
Diumenge tindrà lloc una de les propostes destacades del certamen, el projecte de Circ Social. A la una del migdia a l'escenari principal es presentarà el resultat del treball que s'ha fet amb la cooperativa Suara i l'associació Desperta Espurnes. Aquest és el primer any que el projecte ha sortit de les fronteres del Moianès i ha arribat fins a Olot. En concert, s'ha fet formació en el món del circ a joves -amb i sense risc d'exclusió social-, ja siguin nouvinguts a la Garrotxa o d'altres nascuts a la mateixa comarca.
En aquesta edició, el GiraCirc també ha convidat a la plataforma ciutadana Stop Mare Mortum amb l'objectiu de "donar dimensió i altaveu al drama que dia rere dia es viu a la mar mediterrània". En concret, tindran un estand a dins de la fira d'artesans.
El setè GiraCirc omplirà Collsuspina amb una desena de propostes de circ de carrer
El festival se celebrarà els dies 20 i 21 d'agost amb espectacles de diferents formats i disciplines
ARA A PORTADA
-
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
El nou servei de bicicleta elèctrica compartida, el Baik, ja té cent persones preinscrites Pere Fontanals
Publicat el 07 de juliol de 2022 a les 17:10
Actualitzat el 07 de juliol de 2022 a les 21:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Municipal de Súria rep tres fotografies aèries històriques de gran format
-
Cultura i Mitjans
Canal Taronja emetrà per primer cop en directe la Cavalcada de Reis de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica dues obres de teatre inèdites de Joaquim Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
«Volem que la Cavalcada de Manresa sigui la millor de les comarques centrals»
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Nadal i Entitats omple de vida el centre de Súria i reparteix els premis nadalencs
-
Cultura i Mitjans
La Diputació lliura a Sant Mateu de Bages el projecte per millorar l'accés al castell de Coaner
