Castellnou de Bages ha començat aquest dissabte a la nit la Festa Major de Sant Roc amb el tradicional sopar de Festa Major, després del pregó que ha ofert a comunitat ucraïnesa del municipi. Uns dos-cents comensals han gaudit d'un àpat amb productes de proximitat servit pel Buc de Castellnou.
Després, el grup Calle Habana ha omplert de la millor salsa cubana un Nucli històric ple de gom a gom, que ha estat ambientat pels mojitos oferts per l'entitat El gust de la música en una carpa específica.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ljVKaWu1sRc[/youtube]
El sopar de Festa Major dona el tret de sortida al programa de festes de Castellnou
Uns dos-cents comensals han gaudit d'un àpat amb productes de proximitat i un ball que ha omplert de gent el Nucli històric
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’agost de 2022 a les 09:51
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans Santpedor estrena el Bou Brufadet, una nova bèstia festiva per als més petits
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet viu un rècord històric de participació al Ball de Gitanes
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major