Una cinquantena de nens i nenes de les escoles bressol de Navàs, Quitxalla i Sant Josep, han assistit aquest dijous a una sessió de teatre al Casal Sant Genís, acompanyats de familiars i professors.
L'espectacle que han vist porta per nom Piu Piu, ambientat a l'entorn d'una granja i es serveix de l'ou, la gallina, el gall i els pollets com a elements vertebradors per parlar del naixement, dels hàbits quotidians, de les parts del dia, de com som de diferents els uns dels altres,... Piu-Piu és un conte basat en la repetició, entenent que la reiteració i l'apel·lació als hàbits quotidians reforcen la gratificació dels més menuts i els ajuden a refermar expectatives.
El grup de teatre MiniGrec 2014 obre de bat a bat una porta a la imaginació del més petits de casa programant aquest espectacle dirigit a nadons.
ARA A PORTADA
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
-
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals Pere Fontanals
Publicat el
05 de maig de 2016 a
les 23:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
-
Cultura i Mitjans
El Centre de l'Aigua de Can Font celebra 20 anys amb prop de 90.000 visitants
