Els Salats de Súria busquen col·laboració per portar un 2de7 a plaça

Qui els ajudi a fer pinya dissabte a Castellar tindrà el bus i el sopar gratis

Publicat el 05 de setembre de 2016 a les 09:04
Actualitzat el 05 de setembre de 2016 a les 09:06
La Colla Castellera dels Salats de Súria està disposada a portar el 2d7 el proper dissabte a la tarda a Castellar del Vallès si aconsegueixen arrossegar suficients efectius de pinya.

Es tracta del castell més important que la colla bagenca s'ha plantejat mai. Per poder-lo dur a terme, la colla necessita ajuda, motiu pel qual fan una crida a suriencs i bagencs en general per a que els acompanyin a fer pinya a l'assaig del dia 9 i a l'actuació del dia 10 (hi haurà bus i sopar gratis per a tothom qui faci pinya).

L'assaig serà divendres 9 de setembre a partir de les 9 del vespre al seu local (polígon industrial Abadal, al carreró de darrere de Remosa, Súria) i després hi haurà pica-pica per a tothom.

El dissabte el bus sortirà a les 16 h del local. El contacte s'ha de fer des de salatsdesuria@hotmail.com o 619.063.652.