La colla Castellera Tirallongues de Manresa, ha actuat aquest dissabte conjuntament amb Moixiganguers d'Igualada, Castellers de Berga, i Castellers de la Vila de Gràcia de Barcelona durant la fira Mediterrania de Manresa.
Tirallongues s'havia marcat una diada amb les màximes ambicions, i ho han aconseguit: 2a millor actuació de la seva història a Manresa.
A primera ronda de castells Tirallongues sortien amb un 2de7, un castell que els manresans cada vegada el tenen més consolidat, a segona ronda mostraven el carro gros, el 4de8, aquest castell el descarregaven per quarta vegada aquest any, a tercera ronda els manresans executaven un castell inèdit aquesta temporada; el 7de7, un castell que requereix molts castellers tant de pinya com de tronc, però, finalment descarregaven sense massa dificultats, finalitzaven l'actuació amb un vano de 5.
Castellers de la Vila de Gràcia, iniciaven la jornada amb un 5de7 a primera ronda, un 4d8 a segona ronda i un 2d7 a tercera, tancaven l'actuació amb 4 pilars de quatre.
Per la seva banda Castellers de Berga, completaven una actuació amb un 3de7 a primera ronda, un 4de7 a segona, un 2d6 a tercera i acabaven amb un pilar desmuntat de 5 ,i dos pilars de quatre.
Moixiganguers d'Igualada sortien amb un 3d8 a primera ronda, un 5de7 a segona, un 2de7 a tercera, acabaven la diada amb un vano de 5.
Tirallongues, satisfets per l'exce-lent actuació d'avui i del bon ritme de temporada, ja prepara la següent diada que serà el dia 21 d'octubre a Berga.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2017 a les 11:01
Actualitzat el 08 d’octubre de 2017 a les 11:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa