Els Tirallongues han actuat aquest diumenge a la plaça Sant Domènec de Manresa amb motiu de la Diada de Rams, juntament amb els Castellers de Sant Cugat, Castellers de Sabadell i Castellers del Riberal (Catalunya nord).
S'iniciava la jornada amb uns pilars de 4 reivindicatius per part de totes les colles demanant la llibertat dels presos polítics i en senyal de protesta davant la repressió de l'Estat.
Recordem que la colla Castellera de Sant Cugat compten com a membre de la colla el conseller d'Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència de la Generalitat de Catalunya, Raül Romeva, recentment empresonat.
Els Tirallongues sortien a primera ronda amb un de 2d7, un castell que els manresans portaven per primera vegada a plaça Sant Domènec i també el més matiner, – l'any passat no el van fer fins el mes de juny-. A segona ronda mostraven un fantàstic 3d7 amb agulla i un també molt solvent 4d7 a tercera ronda, finalitzaven l'actuació amb un vano de 5.
Per la seva part Castellers de Sant Cugat iniciaven la primera ronda amb el seu primer 4d8 d'aquesta temporada, un 5d7 a segona ronda, un 3d7 a tercera i tancaven la seva actuació amb un pilar de 5.
Castellers de Sabadell mostraven un 5d7 a primera ronda, un 7d7 a segona, i un 3d7 a tercera ronda, s'acomiadaven de la jornada amb vano de 5.
Castellers del Riberal, executaven dos intents desmuntats d'un 4d7, un 4d6 a segona ronda i un3d6 a tercera ronda finalitzaven amb un pilar de4
Excel-lent diada dels Tirallongues de Manresa mostrant castells de gamma alta a inicis de temporada, demostrant així la gran feina feta als assajos i les bones sensacions de tornar a repetir una de les millors temporades
Tirallongues ja prepara la propera diada el dia 15 d'abril en el seu desplaçament a Terrassa on actuaran conjuntament amb Castellers de Terrassa, Castellers d'Esplugues, Castellers de Badalona i Moixiganguers d'Igualada.
ARA A PORTADA
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
-
Política Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus Pere Fontanals
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
Publicat el
26 de març de 2018 a
les 02:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Narradones reivindicarà a Balsareny el paper invisible de les dones que tradueixen literatura
-
Cultura i Mitjans
Magalí Sare portarà al Kursaal de Manresa el seu viatge feminista sobre el matrimoni
-
Cultura i Mitjans
La Cobla Ciutat de Granollers interpretarà nou sardanes dissabte a la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
Cardona celebrarà diumenge la 33a Fira de la Llenega amb bolets, gastronomia i activitats
-
Cultura i Mitjans
Jaume Grandia presenta el llibre «Records i anècdotes de Sant Fruitós de Bages»
-
Cultura i Mitjans
Dues hores de cua per fer signar el llibre dels 60 anys dels gegants de Navàs
