Aparicions, desaparicions, objectes que prenen vida, llum, color, fum… són els elements que van estar presents en la setena Nit dels Genis, una vetllada màgica i especial on, a partir de diferents trucs tot és possible. La sala gran del Kursaal va fer gairebé el ple amb actuacions de diferents artistes vinguts d'arreu d'Europa.
La famosa cançó What a Wonderful World, interpretada per Adrian Soler amb un saxo que treia notes virtuals, va ser el tret de sortida de la nit. La primera representació va arribar de la mà de Riverson, un mag madrileny que amb la seva habilitat va aconseguir donar vida a diferents objectes. L'actuació, ambientada en un camerino, explicava una història entranyable.
El segon artista en pujar a l'escenari fou l'argentí Nico Petruzzi, que, a partir de la disciplina de la manipulació, va ser capaç de fer aparèixer i desaparèixer diferents objectes com ara pilotes i cartes. Oscar Escalante, vingut de Valladolid, va ser el tercer convidat. Escalante, amb un número amb globus i caixes on també hi va prendre joc la levitació, va deixar bocabadat al públic amb la suspensió a l'aire del seu propi cos.
La quarta funció de la nit va anar a càrrec de l'italià Gabrielle Verzolla. Només amb setze anys va aconseguir captivar als assistents amb la seva simpatia, elegància i un sorprenent joc de cordes. Felix Guyonnet, en substitució de la russa Kristal, baixa d'última hora per angines, fou el protagonista del cinquè número de la gala amb un truc de màgia amb fum i pilotes.
El belga Laurent Piron va cloure la nit amb una actuació divertida i original amb papers i caixes que prenien vida i es movien sols.
L'espectacle, d'una durada aproximada d'una hora i mitja, va estar conduit pel presentador tarragoní Roberto Vara. Vara va aconseguir persuadir al públic amb diferents intervencions carregades de petites mostres de màgia i tocs d'humor. May Closa i Xavier Tapias van ser els responsables de la direcció artística de la gala, que un any més va tornar a sorprendre a tots els assistents.
En «La Nit dels Genis» tot és possible
Cultura i Mitjans
El Kursaal es va omplir de màgia per acollir la setena edició del Festival Internacional de Màgia amb mags procedents de França, Itàlia i Bèlgica, entre d'altres
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La companyia Els Carlins reinventa el drama d'«Agost» amb una comèdia de teatre dins del teatre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins Pere Fontanals
-
Societat Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa Pere Fontanals
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
-
Publicat el
13 de gener de 2019 a
les 11:04
Actualitzat el
13 de gener de 2019 a les
11:14
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa obre les inscripcions per participar a la Cavalcada de Reis 2027
-
Cultura i Mitjans
Manresa homenatjarà Ferran Costa amb una exposició participativa a Selves i Carner
-
Cultura i Mitjans
El Geoparc de la Catalunya Central programa onze activitats per a l'últim trimestre de l'any
-
Cultura i Mitjans
Kathy Sey porta al Kursaal el monòleg «Títuba. Bruixa, negra i ramera» aquest divendres
-
Cultura i Mitjans
Manresa se suma als Sopars Estellés amb una vetllada popular a la plaça Clavé divendres
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden presentar candidatures al 14è Premi Planes d'Investigació Periodística
