Fins el 15 d'octubre es poden presentar propostes al tercer Premi El Galliner de textos teatrals

Es premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada públicament de la qual es programarà una lectura dramatitzada

Publicat el 25 de setembre de 2021 a les 13:58
Actualitzat el 25 de setembre de 2021 a les 14:04
L'associació Cultural El Galliner de Manresa impulsa la tercera edició del Premi El Galliner de textos teatrals, inclosa dins del cartell dels Premis Lacetània que convoca Òmnium Bages, amb la denominació de Premis Lacetània de les Arts i la Cultura. La convocatòria és oberta i fins el 15 d'octubre es poden presentar les propostes, que s'hauran de fer arribar a les dependències del Teatre Kursaal de Manresa, en horari de matí de 10 a 14 h i a la tarda de 16 a 19 h. 

Amb aquest premi, el Galliner premiarà una obra de teatre inèdita que no hagi estat publicada ni representada públicament i oferirà com a premi la posada en escena o dramatització de l'obra, en una data que serà coordinada per l'Associació Cultural El Galliner i Manresana d'Equipaments Escènics

Xavier González-Costa amb el text La col·lecció (2019) i Adrià Serra amb Petites addiccions i contradiccions (2020) van ser els guanyadors de les dues primeres edicions del Premi El Galliner de textos teatrals. 

Els premis Lacetània de les Arts i la Cultura es lliuraran durant la segona quinzena de novembre en un acte que es celebrarà al Teatre Conservatori de Manresa. Els deu guardons de la convocatòria d'enguany són el Premi Antoni Esteve per a estudis sobre la Catalunya Central, el Premi Bages de Narrativa jove, el Premi El Galliner de textos teatrals, el Premi Empremta, el Premi Litel de Música, el Premi Plácido a la producció cinematogràfica, el Premi a la Projecció artística, aquest any en la modalitat d'Aquarel·la, el Premi Pare Ignasi Puig i Simon sobre la Manresa ignasiana, el Premi Regió7 de Comunicació i el Premi Revista Dovella per a treballs de recerca per a joves.