Galera celebra la seva Festa Major

Aquest proper cap de setmana

Publicat el 29 de juny de 2011 a les 12:02

Imatge d'arxiu de la Festa Major de Galera de 2010. Foto: Sadurní Rovira

El nucli de Galera (Gaià) celebra la seva festa major aquest primer cap de setmana de juliol a honor del seu patró Sant Pere Els actes que ha preparat l'Associació de Veïns, començaran a les 6 de la tarda del dissabte amb un seguit de jocs per a la mainada. A les 10 del vespre, els puigreigencs Pep i Maria José amenitzaran el ball que durarà fins a primera hora de la matinada.

El diumenge a 2/4 de 6 de la tarda hi haurà una passejada amb ponis i cavalls pels voltants de Galera que durà a terme la hípica local La Cometa. A 2/4 de 8, Joan Vilandeny amenitzarà el ball de tarda.

Durant els dos dies a les antigues escoles hi haurà una exposició fotogràfica que ha muntat la col•leccionista Ramona Soler, on es mostraran imatges de com era la gent, i els llocs de Galera i algun poble del voltant fa uns quans anys enrere.