La jornada començarà amb l'esmorzar popular a les 9 del matí a la plaça del Sindicat i tot seguit hi haurà la concentració d'animals i carruatges. A 3/4 d'11 es farà el repic de campanes a càrrec de la família Espinalt i a 1/4 d'1 començarà la cercavila amb els Batukd'Or i Tabarreta.
La cercavila passarà pel carrer del Vall, plaça de l'Església, plaça de la Font, carrer Passeig i muralla de Manresa. Per participar-hi cal inscriure's a través del formulari web.
La festa acabarà amb el ball amb Andreu i Susanna a les 6 de la tarda a Cal Llovet.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
Inauguració de les mules del Jordi Falip
La celebració de la Festa de Sant Antoni comptarà enguany amb la inauguració d'una placa commemorativa i la instal·lació de les mules del Jordi Falip i Sabartés a la rotonda de Cal Ramon, el dissabte 17 de febrer a les 5 de la tarda.La placa i la instal·lació de les mules són en honor del seu creador, Jordi Falip, santpedorenc activista impulsor de la transformació de l'Aiguamoll, conegut pel seu vessant associatiu i cultural i col·laborador de la festa dels Tres Tombs de Santpedor, que va morir sobtadament als 54 anys l'any 2020.
[naciomanresa]