L'Associació de Veïns del Passeig i Rodalies celebrarà aquest dissabte 19 de setembre la 45a edició de la Fira d'Artistes i Artesans de Manresa. La cita tindrà lloc de les 10 del matí a les 8 del vespre al primer tram del passeig Pere III i reunirà parades d'artistes, artesans i creadors en una de les activitats més consolidades del barri.
La jornada es completarà amb propostes d'animació obertes a tots els públics. A 2/4 de 6 de la tarda hi haurà un espectacle infantil a càrrec de la Corneta Riallera i, a les 7, el duet Aquell Parell oferirà una actuació musical davant l'entrada del pati del Casino.
La fira compta amb la col·laboració de diverses entitats culturals i artístiques de la ciutat, així com de l'Ajuntament de Manresa. Amb quaranta-cinc edicions a l'esquena, l'esdeveniment s'ha convertit en un aparador per a l'artesania i la creació artística, alhora que contribueix a dinamitzar el centre de la ciutat i la vida associativa del barri.
