La Fira Mediterrània de Manresa ha tancat enguany tres acords de cooperació amb comunitats autònomes de l'Estat espanyol que permetran que vuit formacions diferents formin part del programa 2011 en la seva secció oficial. La Junta de Andalucía, el Gobierno de Aragón i el Govern d'Euskadi han signat aquests convenis que permeten que la direcció artística del certamen manresà esculli noms destacats del panorama d'espectacles d'aquests territoris. D'aquesta forma, es vertebra un corredor cultural bidireccional cap al sud en direcció a Andalusia, que enllaça amb les bandes valencianes i murcianes, que ja són habituals a la Fira, i cap a la via del riu Ebre penetrant per Aragó i Euskadi.
La col·laboració va més enllà en el cas andalús, ja que la Junta també serà present en la Llotja Professional de la plaça Porxada amb el seu estand i amb una de les sessions de networking meeting que tindrà lloc divendres al migdia. La Junta també promocionarà a Manresa la gastronomia autòctona del seu territori, com ja fa en altres fires importants del sector com les recentment celebrades a Osca o a Copenhaguen –Dinamarca-. El conjunt de l'expedició d'aquests tres territoris serà integrada per 23 professionals representants de 6 empreses i institucions, i alhora per 33 artistes integrants en els vuit grups i companyies actuants.
La Mediterrània tanca acords amb Andalusia, Aragó i Euskadi
Cultura i Mitjans
D'aquesta manera s'allarga el corredor mediterrani fins al sud de la península i el de l'Ebre fins al País Basc
ARA A PORTADA
-
Successos Un motorista de Sallent de 39 anys mor en un xoc frontal a l'N-260 a l'Alt Urgell ACN | Pere Fontanals
-
Successos Un reincident s'enfronta a 38 anys de presó per abusar de cinc nenes a la piscina de Sant Vicenç Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
Publicat el
28 d’octubre de 2011 a
les 16:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Els pobles de ponent del Bages converteixen en documental una de les seves joies, l'escola de Fonollosa
-
Cultura i Mitjans
El Coro Obre el Teló porta a Manresa un concert amb el Cor Incordis
-
Cultura i Mitjans
El Cineclub Manresa omple la tardor de cinema amb mirades femenines i òperes primes
-
Cultura i Mitjans
El 12è Concurs de Teatre Poble de Fals arrenca aquest diumenge amb «Adossats»
-
Cultura i Mitjans El Mujal viurà diumenge la Festa Major en honor de la Santa Creu
-
Cultura i Mitjans
Sant Vicenç celebrarà diumenge l'Aplec de Castellet amb cultura popular i folklore internacional
