Botifarra, cansalada i segues per copar. Foto: AjNVS
La 13èna edició de la Revetlla de Sant Jaume, que es va celebrar dissabte al vespre al barri de la Bonavista de Navàs, va esgotar les localitats previstes pel sopar popular que els organitzadors preparen per a 350 començals.
Amb el cartell de complet, 40 kg de mongetes, 350 botifarres, 700 rostes de cansalada, pa amb tomàquet a dojo i una sangria que aixecava l'esperit dels més apàtics, van ser part dels ingredients degustats amb delit.
L'àpat popular va ser el preludi d'una revetlla que es va allargar fins passades les dues de la matinada a la cruïlla dels carrers Josep Alsina i Puig-reig sota la batuta incansable del grup musical Pep i Maria José.
L'alcalde de Navàs, Jaume Casals, acompanyat d'alguns regidors de l'Ajuntament van participar en aquesta festa popular, igual que el recentment nomenat diputat del Bages, Josep Oliva, veí del barri Bonavista.
Tots els assistents van ser convidats a coca i moscatell, mentre es feia un sorteig on hi havia diversitat de premis, des d'un forc de cebes a un cap de setmana amb totes les despeses pagades, lots de productes d'estètica, roba i aliments donats per establiments col·laboradors del barri i del poble de Navàs.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juliol de 2011 a les 17:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Observatori de Castelltallat amplia les sessions dels Perseids per l'alta demanda
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues, impulsats pels castells de set a la Catalunya Nord, es preparen per a la Festa Major
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya