Botifarra, cansalada i segues per copar. Foto: AjNVS
La 13èna edició de la Revetlla de Sant Jaume, que es va celebrar dissabte al vespre al barri de la Bonavista de Navàs, va esgotar les localitats previstes pel sopar popular que els organitzadors preparen per a 350 començals.
Amb el cartell de complet, 40 kg de mongetes, 350 botifarres, 700 rostes de cansalada, pa amb tomàquet a dojo i una sangria que aixecava l'esperit dels més apàtics, van ser part dels ingredients degustats amb delit.
L'àpat popular va ser el preludi d'una revetlla que es va allargar fins passades les dues de la matinada a la cruïlla dels carrers Josep Alsina i Puig-reig sota la batuta incansable del grup musical Pep i Maria José.
L'alcalde de Navàs, Jaume Casals, acompanyat d'alguns regidors de l'Ajuntament van participar en aquesta festa popular, igual que el recentment nomenat diputat del Bages, Josep Oliva, veí del barri Bonavista.
Tots els assistents van ser convidats a coca i moscatell, mentre es feia un sorteig on hi havia diversitat de premis, des d'un forc de cebes a un cap de setmana amb totes les despeses pagades, lots de productes d'estètica, roba i aliments donats per establiments col·laboradors del barri i del poble de Navàs.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juliol de 2011 a les 17:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans LaTrup Duet omple de música la Piscina Municipal de Súria
-
Cultura i Mitjans Descobreixen un nou fogar neandertal de prop de 40.000 anys a les Coves de Moià
-
Cultura i Mitjans La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre)
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen