Aquest proper cap de setmana, 27 i 28 de novembre, tindrà lloc la cinquena edició de l'Abadal Christmas Market & Wine Experience, un esdeveniment únic, a les portes del Nadal, amb el vi i la gastronomia com a protagonistes, a la masia del celler Abadal a Santa Maria d'Horta d'Avinyó.
En aquesta edició del ja consolidat mercat gastronòmic i nadalenc del celler, els assistents podran gaudir d'una oferta variada de showcookings, tallers i tastos dirigits, com el de l'Escola Joviat, el d'arrossos amb el xef Jordi Llobet, una master class de caviar, la degustació de tapes & vi, el tast asiàtic, el tast gourmet, el tast de productes italians o el del Pelegrí, entre d'altres.
El dissabte 27 el celler obrirà les seves portes d'11 a 20 hores i, el diumenge 28, ho farà d'11 a 16 hores. Durant tota la jornada, els visitants hi podran trobar un mercat nadalenc amb propostes gastronòmiques i artesanals, una zona gastro bar amb una barra de vins Abadal i especialitats culinàries del Bages, música en viu, visites al celler i alguna proposta pels més menuts de la casa. També s'oferiran altres maridatges gastronòmics com el de foie gras i vi, tòfona i vi, formatges i vi, pernil i vi i, pels més dolços, el tast de xocolata i el tast gormand.
Més informació i compra anticipada de tiquets a www.abadal.net/market.
L'Abadal Christmas Market & Wine Experience torna aquest cap de setmana la masia Abadal
Cultura i Mitjans
Els visitants podran gaudir d'una selecció de showcookings en directe, tallers i tastos dirigits, d'un mercat nadalenc amb productes gastronòmics i artesanals, d'una zona gastro bar, visites al celler i música en viu
ARA A PORTADA
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
Publicat el
25 de novembre de 2021 a
les 17:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
-
Cultura i Mitjans
Navarcles concentra aquest cap de setmana els actes de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans
Moià afronta el cap de setmana gran de la Festa Major amb Els Catarres i cultura popular
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós acollirà una actuació de folklore polonès en les 54es Jornades Internacionals
-
Cultura i Mitjans
Ja es poden consultar els guanyadors per veure la Festa Major de Manresa des dels balcons
-
Cultura i Mitjans
Cardona recupera els orígens de la Festa Major en el cartell de l'edició del 2026
