John Lennon i Yoko Ono, asseguts en unes escales, miren com l'artista bagenc Txema Rico continua el mural on han quedat plasmats als baixos de l'edifici que va acollir la vermuteria i després una botiga Llobet, a la plaça dels Drets, 1, de Manresa. També hi va haver el mític bar Río i la menys longeva peixateria Pepi, fins que tot va tancar i el març de 2021 l'Ajuntament ho va fer tapiar després de buidar l'edifici de veïns per tenir greus deficiències estructurals.
L'Ajuntament ha encarregat a Rico pintar un mural, i l'artista s'ha decidit per omplir-lo de mites universals de l'escena i la música del segle XX convivint en un ambient demodé amb cartelleres d'espectacles estripades per les inclemències del temps, lligant amb el tema, que no en l'estil, amb el mural que existeix des de fa anys a la façana de l'antic cine Goya.
L'artista pintarà els baixos de l'immoble de la plaça dels Drets, 1, i també ha de fer el pany de paret de la finca de l'esquerra mirant l'antic cine Goya.
[noticia]107767[/noticia]
Mites universals de l'escena seran a les portes del cine Goya en un mural de Txema Rico
L'artista bagenc pinta murals als baixos de dos edificis de la plaça dels Drets de Manresa amb estrelles del segle XX
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
09 de febrer de 2023 a
les 18:32
Actualitzat el
09 de febrer de 2023 a les
19:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Un conte infantil impulsa el coneixement de la col verda manresana a escoles del Bages
-
Cultura i Mitjans
DirVersos celebrarà la seva 50a sessió amb una jam poètica musical a Manresa
-
Cultura i Mitjans
El MoMa Espai Cultural presenta 18 tallers culturals per a adults per a la primavera
-
Cultura i Mitjans
Manresa consolida el foment del català amb resultats visibles en comerç, joventut i administració
-
Cultura i Mitjans
Althaia commemora el 8-M amb una exposició de Foto Art Manresa i la lectura d'un manifest
-
Cultura i Mitjans
Maria Nicolau tancarà les Jornades Gastronòmiques del Camí Ignasià a Manresa
