Aquest dimarts, 3 de desembre, a les vuit del vespre, s'inaugura al Centre Cívic Selves i Carner la 8a edició del cicle d'exposicions fotogràfiques Joves creadors, organitzades per Foto Art Manresa i que formen part d'un programa de divulgació de les arts visuals amb la col·laboració i suport de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Manresa així com de la Diputació de Barcelona.
En aquesta ocasió Joves creadors 2013, Foto Art Manresa presenta l'obra de quatre joves creadors: Gerard Barnaus, Laia Borràs, Laura Estrada i Sarah Rodríguez.
L'exposició reuneix una quarantena de fotografies, 10 de cada autor, i es podrà visitar del 3 al 20 de desembre al Centre Cívic Selves i Carner (C/ Bernat Oller, 14-16) de dilluns a divendres, de 16 a 21 h.
Gerard Gonfaus, sota el títol genèric "Vent de tramuntana", ha triat la temàtica de la costa Brava i reflecteix diferents cales i platges del Mediterrani en diferents franges horàries. Sarah Rodríguez exposa una obra formada per composicions de rams de flors amb reflexes. Laura Estrada aporta imatges de temàtica diversa (paisatges, flors, fruites i altres elements) i Laia Borràs juga principalment amb els paisatges.
La sala d'exposicions del Centre Cívic Selves i Carner acull al llarg de l'any diverses exposicions de fotografia (temàtica lliure, viatgers manresans -concurs obert- i de joves fotògrafs) organitzades conjuntament amb Foto Art Manresa, moltes de les quals són obra de les persones associades a l'entitat.