Després d'una setmana d'actes, Sant Quirze Safaja encara la recta final de la seva Festa Major d'estiu. La població del Moianès viurà aquest dissabte una tarda de circ al Parc de l'Aigua, amb xocolatada i passeig amb canoes pel pantà a partir de 2/4 de 6 de la tarda.
Diumenge començarà amb la missa de Festa Major, la presentació de les actuacions que porta a terme el Consell Comarcal del Moianès i ball de bastons amb els Bastoners de Granollers, a la plaça de l'Església a partir de 2/4 d'1 del migdia. I la Festa Major finalitzarà amb havaneres a càrrec del grup Xarxa de Barcelona, a 2/4 de 7 de la tarda al Parc de l'Aigua.
Sant Quirze Safaja encara la recta final de la seva Festa Major
Cultura i Mitjans
Aquest dissabte i diumenge viurà activitats d'estiu i el concert d'havaneres
ARA A PORTADA
-
Successos Un incendi de vegetació a Sant Vicenç de Castellet obliga a confinar els 85 ancians de la residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa Redacció
Publicat el
31 de juliol de 2021 a
les 13:30
Actualitzat el
31 de juliol de 2021 a les
13:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Gresca a la Fresca omplirà Sallent de música, cinema i concerts durant tot el juliol
-
Cultura i Mitjans
La Festa Major de Súria oferirà cinc dies de música, cultura popular i activitats per a tothom
-
Cultura i Mitjans
Arrenca el Campus Gospel de Rajadell amb un centenar llarg d'inscrits
-
Cultura i Mitjans
La consellera de Cultura visita Sant Fruitós per conèixer el projecte de Can Figueras
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal acull un assaig obert de l'òpera «Estètica i massacre» abans de Peralada
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «El río que somos», l'òpera prima del director Àlex Duck
