L'Ajuntament de Súria informa de les següents novetats en diferents actes del programa de la Festa de Sant Sebastià, davant l'actual evolució de la pandèmia.
[nointext][intext1]
[despiece][h3]Novetats en el programa[/h3]
[h4]Dimecres 19 de gener[/h4]
- Pregó de Festes. Serà retransmès en directe a través del canal de l'Ajuntament a YouTube. Enllaç: www.suria.cat/prego. Hora: 20.00 h.
[h4]Dijous 20 de gener[/h4]
- Missa solemne i renovació del Vot de Poble a Sant Sebastià. Serà retransmesa en directe a través del canal de l'Ajuntament a YouTube. Enllaç: www.suria.cat/missa. Hora: 11.00 h.
[intext2]
[h4]Divendres 21 de gener[/h4]
- Concert de The Penguins. Reagge per Xics. Obertura de portes a les 18.30 h per afavorir l'entrada esglaonada. L'ús de la mascareta és obligatòria a partir dels 6 anys. També es recomana l'ús de la mascareta per a infants de 3 a 6 anys. Hora del concert: 19.00 h. Lloc: Pavelló Municipal d'Esports Josep Fàbrega i Tort.
[h4]Dissabte 22 de gener[/h4]
- Concert de la Coral Escriny. Obertura de portes a les 20.30 h per afavorir l'entrada esglaonada. Hora del concert: 21.00 h. Lloc: Pavelló Municipal d'Esports Josep Fàbrega i Tort.
[/despiece]
[noticia]101246[/noticia]
Súria incorpora novetats a la programació de la Festa de Sant Sebastià
Per fer més accessibles els actes tot i les restriccions per la pandèmia
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 18 de gener de 2022 a les 18:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives
-
Cultura i Mitjans Toni Soler debat sobre Jordi Pujol en una projecció especial de «Parenostre» al Bages Centre