Manresa acollirà des d'aquest dimarts 31 d'octubre fins al dijous 2 de novembre la primera edició del Mercat de Música Morta de Manresa. La iniciativa centrarà la seva actuació en diferents espais del Barri Antic, agafant com a protagonista el Mercat de Puigmercadal. L'entrada és lliure i oberta a totes les persones.
Cinc formacions manresanes – Jos Racero, Maria Ribot i Eduard Gener, Hybrid Park, Lupulus Emsembla i la Tuna Tuninya – i tres de la resta de Catalunya – L'Hereu Escampa, The Bird Yellow i Retirada – participaran en el festival. Paral·lelament, també se celebraran altres activitats com un taller educatiu, un mercat de flors i artístic o un correbars amb la Tuna Tuninya. El projecte neix amb una voluntat transformadora, on un dels eixos principals serà la normalització de la mort.
NacióManresa, mitjà oficial del Mercat de Música Morta de Manresa
NacióManresa, el diari digital del Bages i el Moianès, és el mitjà oficial d'aquesta primera edició del Mercat de Música Morta de Manresa. D'aquesta manera, el diari referma la seva aposta per la cultura i el Barri Antic de la capital del Bages.
Tot a punt per a l'estrena del primer Mercat de Música Morta de Manresa
Cultura i Mitjans
Des de dimarts fins a dijous cinc formacions manresanes i tres de la resta del país participaran en el festival | Tallers, fires i un correbars completaran el programa
ARA A PORTADA
-
Societat Internament en règim tancat per als dos menors detinguts per l'homicidi a Manresa Neus Climent
-
Successos «Un crim pot passar en qualsevol moment, però ara la prevenció és molt més laxa» Pere Fontanals
-
Successos A què s'enfronten els menors detinguts per l'homicidi de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
-
Publicat el
30 d’octubre de 2017 a
les 19:40
Actualitzat el
30 d’octubre de 2017 a les
19:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Castellbell commemora l'Any Gaudí amb una visita a la Sagrada Família de la Bauma
-
Cultura i Mitjans
«Plaer culpable», una comèdia sobre els secrets sexuals d'una parella, arriba diumenge al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Ajornada l'estrena de «Temps mort a les golfes» prevista aquest cap de setmana al Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Festivalet de Circ torna a l'Anònima amb tres dies d'espectacles gratuïts
-
Cultura i Mitjans
Viladordis estrenarà bus llançadora nocturn des de Manresa per a la seva Festa Major
-
Cultura i Mitjans
La Coral Cardonina segueix la petjada dels patrons de Cardona en una gira pel nord d'Espanya
