Manresa acollirà des d'aquest dimarts 31 d'octubre fins al dijous 2 de novembre la primera edició del Mercat de Música Morta de Manresa. La iniciativa centrarà la seva actuació en diferents espais del Barri Antic, agafant com a protagonista el Mercat de Puigmercadal. L'entrada és lliure i oberta a totes les persones.
Cinc formacions manresanes – Jos Racero, Maria Ribot i Eduard Gener, Hybrid Park, Lupulus Emsembla i la Tuna Tuninya – i tres de la resta de Catalunya – L'Hereu Escampa, The Bird Yellow i Retirada – participaran en el festival. Paral·lelament, també se celebraran altres activitats com un taller educatiu, un mercat de flors i artístic o un correbars amb la Tuna Tuninya. El projecte neix amb una voluntat transformadora, on un dels eixos principals serà la normalització de la mort.
NacióManresa, mitjà oficial del Mercat de Música Morta de Manresa
NacióManresa, el diari digital del Bages i el Moianès, és el mitjà oficial d'aquesta primera edició del Mercat de Música Morta de Manresa. D'aquesta manera, el diari referma la seva aposta per la cultura i el Barri Antic de la capital del Bages.
Tot a punt per a l'estrena del primer Mercat de Música Morta de Manresa
Des de dimarts fins a dijous cinc formacions manresanes i tres de la resta del país participaran en el festival | Tallers, fires i un correbars completaran el programa
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
Publicat el
30 d’octubre de 2017 a
les 19:40
Actualitzat el
30 d’octubre de 2017 a les
19:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa consolida el foment del català amb resultats visibles en comerç, joventut i administració
-
Cultura i Mitjans
Althaia commemora el 8-M amb una exposició de Foto Art Manresa i la lectura d'un manifest
-
Cultura i Mitjans
El MoMa Espai Cultural acollirà divendres una conferència musicalitzada sobre Clara Schumann
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós visitarà la Vall dels Horts en la sortida patrimonial de març
-
Cultura i Mitjans
El Xup publica «Xup, dones i lluita» per recuperar la memòria de les lluites veïnals femenines
-
Cultura i Mitjans
«Pel davant i pel darrera» torna al Kursaal amb tres funcions i totes les entrades exhaurides
