«Trau», de Guillem Albà, a la sala petita del Kursaal dijous

Publicat el 04 de novembre de 2015 a les 13:57

Guillem Albà porta 'Trau' al Kursaal dijous


La Sala Petita del Kursaal acollirà aquest dijous, 5 de novembre a les 21h, l'esepctacle "Trau" de Guillem Albà. Després dels èxits assolits amb "Skertchofrenia" i "Flirt", Guillem Albà presenta "Trau", un espectacle visual, que viatja de la comèdia a la poètica, passant per l'absurd i el teatre de titelles.

Guillem Albà, que va ser al Kursaal acompanyant Love of Lesbian la temporada passada, sorprèn ara amb un espectacle tremendament visual i poètic, amb tocs d'humor i molt poc text que s'allunya en estil, format i gènere dels seus anteriors treballs.

En aquesta ocasió, Guillem Albà i Blai Rodríguez compten amb les col·laboracions d'Anna Roig (líder del grup Anna Roig i l'Ombre de Ton Chien), en la composició de la banda sonora original de l'espectacle, i Alfred Casas, en el disseny i construcció de l'espai escènic.

L'espectacle "Trau" està inclòs dins de l'abonament de Circ, que aquesta temporada ha posat a la venda el Teatre Kursaal. Els propers espectacles que es podran veure del Toc de Circ, i que ofereix 3 espectacles de Circ per 20€, seran "Incert" de Circ Pistolet (27 de novembre a les 21h – Sala Gran Kursaal) i "Rudo" de Cia. Manolo Alcántara (5 de desembre a les 18h i a les 21h – Escenari Sala Gran Kursaal).

Per més informació  a les taquilles del teatre, per telèfon (93 8723636) i per internet. El preu de les entrades és de 15€ (12€ amb Carnet Galliner, menors de 25 anys i majors de 65).