Aquest divendres, 1 de desembre, a les vuit del vespre, s'inaugura al Centre Cívic Selves i Carner la 12a edició del cicle d'exposicions fotogràfiques Joves creadors, organitzades per Foto Art Manresa i que formen part d'un programa de divulgació de les arts visuals amb la col·laboració i suport de la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Manresa.
En aquesta ocasió Joves creadors 2017, Foto Art Manresa presenta l'obra de tres joves creadores: Noemí Roman, Queralt Lanza i Judit Feliu.
Queralt Lanza presenta la col·lecció En l'oblit, fotografies d'espais abandonats; Noemí Roman mostra un conjunt fotogràfic de retrats o rostres humans; i Judit Feliu, fotografies de petits insectes i altres animals.
L'exposició es podrà visitar de l'1 al 22 de desembre (excepte el dijous 7 de desembre) al Centre Cívic Selves i Carner (C/ Bernat Oller, 14-16) de dilluns a divendres, de 16 a21 h (Tel. 938727477).
La sala d'exposicions del Centre Cívic Selves i Carner acull al llarg de l'any diverses exposicions de fotografia (temàtica lliure, viatgers manresans -concurs obert- i de joves fotògrafs) organitzades conjuntament amb Foto Art Manresa, i altres exposicions fotogràfiques i pictòriques de línia amateur.
Tres joves fotògrafes exposaran les seves obres al Centre Cívic Selves i Carner
L'exposició fotogràfica de Noemí Roman, Queralt Lanza i Judit Feliu es podrà visitar a partir de divendres fins el 22 de desembre
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de novembre de 2017 a les 18:01
Actualitzat el 30 de novembre de 2017 a les 18:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys
-
Cultura i Mitjans Pilar Goñi tanca 26 anys de tertúlies amb el comiat del programa «Barra lliure»
-
Cultura i Mitjans Súria viu els dies centrals d'una Festa Major participativa i per a tots els públics
-
Cultura i Mitjans «Hi havia un caliu social a Artés que va facilitar la revolta dels Burots»