«Ursula i Dimitri» animarà la Setmana Santa artística

Los Galindos muntaran una petita iurta al pati del Kursaal on oferiran tres funcions diàries del 31 de març al 8 d'abril

Publicat el 28 de març de 2012 a les 16:47

Durant la Setmana Santa (del 31 de març al 8 d'abril), los Galindos muntaran una petita iurta (habitacle dels nòmades de Mongòlia i del Kazakhstan) al pati del Kursaal en la qual durant nou dies es presentarà al seu interior "Ursula i Dimitri", un format lleuger de quick-change i anelles.

"Ursula i Dimitri" explica la història de dos personatges, vells artistes de circ, que insisteixen en reviure els seus somnis d'èxit com a estrelles dels escenaris. Quan Ursula i Dimitri van creuar els seus destins la unió ja va ser inevitable. Glamour en la més absoluta desinhibició escènica d'uns artistes que abusen del propi plaer d'expressar-se.

Les funcions es podran veure en la iurta del 31 de març al 8 d'abril, a les 5, a les 6 i a les 7 de la tarda al pati del Kursaal. El preu de l'entrada és de 5 euros i cal ser-hi 30 minuts abans de l'inici de la funció.