Al web de Kursaal hi podreu veure els detalls de l'espectacle
Data de sorteig: dijous, 24 de febrer.
Manresainfo i Kursaal sortegem entre els lectors del diari entrades dobles per a gaudir del concert de piano de Dani Espasa sobre Variacions Goldberg de Bach que tindrà lloc a la sala petita del Teatre Kursaal el proper dissabte, 26 de febrer, a 2/4 de 8 del vespre.
Participar en el sorteig de les entrades dobles és molt senzill. Només cal omplir el formulari següent amb les vostres dades, recordant que només s'admetrà una inscripció per persona.
[formulari]kursaal[/formulari]
Les dades que ens adreceu només seran utilitzades per qüestions estadístiques internes de Manresainfo i mai tindran un us comercial ni seran venudes o entregades a altri. El correu electrònic s'entrarà a la llista de distribució del butlletí de Manresainfo del que es pot cursar baixa amb facilitat. Es contactarà amb els premiats per telèfon o correu electrònic. El nom dels guanyadors es pot publicar al diari.
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
18 de febrer de 2011 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur
-
Cultura i Mitjans
Castellbell proposarà a Manresa que la Flor de Sol formi part de la Festa de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Robirosa defensa el valor de la cultura en el periodisme esportiu a Manresa
-
Cultura i Mitjans
«Al bosc vermell, un cavall fuig» de Marta Soldado guanya el 26è Premi Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
Una quarantena de persones participen al Joc de Ciutat de la Llum
-
Cultura i Mitjans
Jaume Duch visita Eurecat a Manresa i destaca el seu paper en la sobirania tecnològica europea
