Els assistents al curs organitzat per CATIC seran capaços de desenvolupar un pla de màrqueting digital amb uns objectius i una estratègia ben definida per tal d'usar i potenciar les xarxes socials més adients a cada negoci. Al curs es mostren múltiples cassos pràctics de com portar a terme estratègies per la promoció de l'empresa a les xarxes socials. Podreu aprendre a usar adequadament els blocs corporatius i algunes xarxes socials com Facebook, Twitter, Google+, Linkedin, YouTube, Foursquare,...
Dades del curs:
Durada: 33 hores
Data inici: 26 de setembre
Data finalització: 2 de novembre
Horari: dilluns i dimecres de 9:00 a 12:00 hores
Lloc: Palau Firal de Manresa (Polígon Industrial els Dolors s/n)
Preu: 350€ (gratuït amb bonificació FTFE)
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2011 a les 10:30
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible