El dijous 31 de maig l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) acollirà una jornada tècnica anomenada "La visió de les TIC des de la Catalunya Central" amb l'objectiu que empresaris i persones d'aquest sector expliquin com veuen el sector TIC a Catalunya, Espanya i Europa i les seves possibles sortides professionals a través del grau iTIC de l'EPSEM.
Aquesta jornada ha de servir per situar Manresa dintre del que ja és l'epicentre de Catalunya i la seva Universitat com un lloc de sortida de grans professionals per les empreses de tot Catalunya, Espanya i Europa. Així doncs, l'objectiu és donar a conèixer la visió de les empreses locals i globals, les seves necessitats, la necessitat d'incorporacions de personal i la visió del sector, a fi de donar compliment a les seves necessitats estratègiques de negoci, tot això mitjançant parlaments i taules rodones.
Els actes, que s'iniciaran a les 9.30 del matí i s'allargaran fins les 14h, van adreçats a empresaris, enginyers de telecomunicacions, administracions, així com els interessats en el desenvolupament del sector TIC. La inscripció és gratuïta i cal fer-la mitjanant correu electrònic a comunicacio@coettc.com. També es pot demanar més informació trucant al servei d'informació del COETTC 93 434 20 70.
La jornada tècnica està organitzada pel Col·legi d'enginyers tècnics i pèrits de telecomunicació de Catalunya (COETTC), compta amb el suport de l'EPSEM i el seu Departament de Disseny i Programació de Sistemes Electrònics (DiPSE) i hi col·labora la Diputació de Barcelona, la Fundació ONCE, Telefònica, CATIC i SELBA.
Jornada sobre la visió de les TIC des de la Catalunya Central
Empresaris del sector TIC de Catalunya realitzaran varies taules rodones per apropar la seva visió del sector
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 15 de maig de 2012 a les 14:57
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible