13
de març
de
2024, 10:47
Actualitzat:
10:53h
La UBIC Manresa ha inaugurat la campanya comercial de primavera amb una imatge més trencadora de l'habitual. Unes lletres gegants, singulars i que desperten vitalisme ocupen bona part dels mupis que l'entitat té repartits per la ciutat amb el lema Amor pel comerç.
El disseny ha anat aquest any a càrrec de Rosó Pey, estudiant de l'Escola d'Art Manresa, que comenta que s'han volgut atrapar mirades joves i diferents, tenint en compte que molts joves desconeixen els propis comerços de la seva ciutat. És una crida als ulls inquiets del jovent, canviant totalment l'estètica que s'ha portat fins ara en aquesta campanya, una aposta per fer més proper allò que es té a casa.
La UBIC ha confiat també aquest any en el talent sorgit de l'Escola d'Art Manresa per dissenyar les seves campanyes de primavera i tardor. L'Escola inclou en les seves activitats lectives aquest concurs proposat per la UBIC, que premia amb 100 euros en vals de compra el millor disseny.
El disseny ha anat aquest any a càrrec de Rosó Pey, estudiant de l'Escola d'Art Manresa, que comenta que s'han volgut atrapar mirades joves i diferents, tenint en compte que molts joves desconeixen els propis comerços de la seva ciutat. És una crida als ulls inquiets del jovent, canviant totalment l'estètica que s'ha portat fins ara en aquesta campanya, una aposta per fer més proper allò que es té a casa.
La UBIC ha confiat també aquest any en el talent sorgit de l'Escola d'Art Manresa per dissenyar les seves campanyes de primavera i tardor. L'Escola inclou en les seves activitats lectives aquest concurs proposat per la UBIC, que premia amb 100 euros en vals de compra el millor disseny.