Més d'un centenar d'emprenedors, autònoms i empresaris però també treballadors interessats en millorar les seves habilitats i capacitats professionals, s'han beneficiat de l'oferta formativa subvencionada que Pimec Catalunya Central ha desenvolupat durant aquest 2014. En total, han estat nou els cursos que s'han impartit des de la territorial de Pimec en aquestes comarques amb l'objectiu d'aportar coneixements i eines destinades a millorar les competències i actualitzar els coneixements per aportar un valor afegit a l'empresa.
La programació dels cursos s'ha dissenyat a partir de les necessitats formatives i de reciclatge detectades entre el teixit empresarial i, és en aquest sentit, que s'ha prioritzat l'àrea relacionada amb el màrqueting, d'una banda, i el desenvolupament d'habilitats a diferents nivells, de l'altra. A aquests dos eixos s'hi ha sumat accions formatives d'atenció al client. El president de Pimec Catalunya Central, Esteve Pintó, considera "clau posar a l'abast d'empresaris i treballadors aquelles eines que aportin els coneixements necessaris per tal de tenir persones preparades amb perfils professionals molt especialitzats que avui dia són tan imprescindibles per poder ser competitius". En aquest sentit, Esteve Pintó ha afegit que "des de Pimec Catalunya Central seguirem recollint les demandes que ens plantegi el territori i treballarem per donar-hi resposta".
Els cursos que s'han desenvolupat dins l'apartat de màrqueting i vendes han abastat àmbits com la negociació, les tècniques de venda, l'ús de les xarxes socials i les tècniques i actituds per a la venda. En l'apartat del desenvolupament d'habilitats s'han facilitat eines per aprendre a parlar en públic, desenvolupar el pensament creatiu a l'empresa i treballar l'automotivació. Finalment, el vessant sobre atenció al client s'ha centrat en les tècniques de fidelització.
La programació dels cursos s'ha dissenyat a partir de les necessitats formatives i de reciclatge detectades entre el teixit empresarial i, és en aquest sentit, que s'ha prioritzat l'àrea relacionada amb el màrqueting, d'una banda, i el desenvolupament d'habilitats a diferents nivells, de l'altra. A aquests dos eixos s'hi ha sumat accions formatives d'atenció al client. El president de Pimec Catalunya Central, Esteve Pintó, considera "clau posar a l'abast d'empresaris i treballadors aquelles eines que aportin els coneixements necessaris per tal de tenir persones preparades amb perfils professionals molt especialitzats que avui dia són tan imprescindibles per poder ser competitius". En aquest sentit, Esteve Pintó ha afegit que "des de Pimec Catalunya Central seguirem recollint les demandes que ens plantegi el territori i treballarem per donar-hi resposta".
Els cursos que s'han desenvolupat dins l'apartat de màrqueting i vendes han abastat àmbits com la negociació, les tècniques de venda, l'ús de les xarxes socials i les tècniques i actituds per a la venda. En l'apartat del desenvolupament d'habilitats s'han facilitat eines per aprendre a parlar en públic, desenvolupar el pensament creatiu a l'empresa i treballar l'automotivació. Finalment, el vessant sobre atenció al client s'ha centrat en les tècniques de fidelització.