El jove jugador del Nat's Sport Adrià Lopez, amb només 13 anys, s'ha imposat en els Campionats de Catalunya d'esquaix en categoria sub17 plata que s'ha disputat aquest dissabte a les instal·lacions del Centre de Tecnificació de la Federació Catalana a Terrassa.
El jugador del Nat's Sport ha derrotat en la final al jugador local, Julià Bagué, per 3-0 (13-11, 11-9 i 11-6), en un partit molt igualat però que el jugador bagenc ha sabut imposar-se en els moments claus.
Per la seva banda, Biel Díaz ha assolit la segona posició en sub13 categoria plata, després de perdre la final amb Èric Morillas de l'Esquaix Igualada per 0-3 (11-3, 11-9 i 11-8). Bon paper en aquesta mateixa categoria d'altres components de la secció júnior de Nat's Sport: Gabriel Canal, 5è, Éric Segura, 6è i Joana Rodoreda, 8ena.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’octubre de 2018 a
les 20:34
Et pot interessar
-
Esports
El Bàsquet Manresa convoca un concurs per al nou logo de la seva fundació
-
Esports
Fonollosa impulsa una caminada popular fins a Montserrat el 25 d'abril
-
Esports
Una vintena de treballadores de Mafrica participen en un curs de defensa personal
-
Esports
Sis medalles per al judo de casa a la Copa Catalana cadet
-
Esports
El Rugby Manresa tanca la lliga amb pallissa i jugarà les semifinals a casa
-
Esports
Empat sense gols al derbi manresà de Primera Catalana i triomf de reacció del Joanenc
