El proper dissabte 15 d'octubre, es celebrarà la tradicional "Marxa de resistència Rasos - Manresa", organitzada pel C.E. Comarca de Bages puntuable per la copa Catalana de la FEEC (Federació Entitats Excursionistes de Catalunya),de caminades de resistència.
Enguany, en la seva 20a edició contarà amb 82 quilòmetres de recorregut. Contràriament a la majoria d'activitats organitzades pel CECB, aquesta està reservada a atletes amb experiència i bona preparació física donada la seva duresa.
Hi haurà servei d'autocars amb sortida a les 9 del matí de dissabte 15 des del Congost, i la sortida des del Rasos serà a les 10.30 del matí. L'arribada a Manresa està prevista entre 7 i 22 hores més tard, ja a la matinada de diumenge, al costat del Rocòdrom Paul Harris del Congost on hi haurà serveis de dutxes. Hi hauran diferents avituallaments a càrrec del CECB durant tot el recorregut.
Més informació i inscripcions a www.cecb.cat o facebook #femcecb o bé al 93 872 29 12 de 19h a 21h.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2011 a les 17:02
Et pot interessar
-
Esports El CP Manresa s'apunta el primer round per mantenir-se a Nacional Catalana (5-3)
-
Esports El Joanenc deixa amb vida el Puig-reig (0-0)
-
Esports El CN Manresa es penja el bronze al Campionat de Catalunya de waterpolo
-
Esports La Pirinaica es posa de cara l'ascens a la lliga Elit guanyant el Júpiter (1-0)
-
Esports Dues benjamines del CE Manresa fitxen pel Barça i consoliden el bon moment del futbol femení al Congost
-
Esports Archange Izaw-Bolavie és el primer fitxatge del Baxi Manresa 2025-26