El proper dissabte 15 d'octubre, es celebrarà la tradicional "Marxa de resistència Rasos - Manresa", organitzada pel C.E. Comarca de Bages puntuable per la copa Catalana de la FEEC (Federació Entitats Excursionistes de Catalunya),de caminades de resistència.
Enguany, en la seva 20a edició contarà amb 82 quilòmetres de recorregut. Contràriament a la majoria d'activitats organitzades pel CECB, aquesta està reservada a atletes amb experiència i bona preparació física donada la seva duresa.
Hi haurà servei d'autocars amb sortida a les 9 del matí de dissabte 15 des del Congost, i la sortida des del Rasos serà a les 10.30 del matí. L'arribada a Manresa està prevista entre 7 i 22 hores més tard, ja a la matinada de diumenge, al costat del Rocòdrom Paul Harris del Congost on hi haurà serveis de dutxes. Hi hauran diferents avituallaments a càrrec del CECB durant tot el recorregut.
Més informació i inscripcions a www.cecb.cat o facebook #femcecb o bé al 93 872 29 12 de 19h a 21h.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’octubre de 2011 a
les 17:02
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa reforça la defensa amb el jove Marc Castro, procedent del juvenil del Real Betis
-
Esports
El CE Manresa passa les revisions mèdiques abans d'afrontar el repte de la Segona Federació
-
Esports
Dues medalles i tres places de finalista impulsen l'atletisme manresà a l'Estatal absolut
-
Esports
Max Gaspà seguirà la seva carrera a la lliga universitària nord-americana
-
Esports
Oriol Marsinyach tanca el Mundial sub-20 com a màxim anotador de la selecció espanyola
-
Esports
Aquests són els nominats a la 55a edició de la Nit de l'Esportista de Manresa
