El Baxi Manresa vol confirmar el seu bon inici a Girona

Els bagencs jugaran diumenge amb els dubtes de Hunt i Reyes i la baixa de Massa

Publicat el 04 d’octubre de 2024 a les 14:41

El Baxi Manresa vol seguir sent competitiu a la Lliga Endesa. Després d'una victòria de mèrit davant el València, seguida d'un partit de BCL també guanyat, toca el primer partit fora de casa. Serà aquest diumenge a les 5 de la tarda, en un derbi català contra el Bàsquet Girona a Fontajau.

Diego Ocampo té dos jugadors tocats físicament: Cameron Hunt, que en el partit de BCL va notar molèsties a l'adductor, i Álex Reyes, que dimecres descansava per culpa d'una sobrecàrrega. Els dubtes se sumen a la baixa de Bodian Massa, amb una lesió muscular. Tot i això, l'equip intentarà seguir la bona línia competitiva dels dos primers partits.

El Bàsquet Girona ha mantingut aquesta temporada jugadors que van tenir un gran impacte com Iroegbu i Pons, a banda d'incorporar homes com Hhaji, Farrando o Juan Fernández, amb experiència a la lliga i joventut. El grec Fotis Katsikaris segueix sent l'entrenador de l'equip després de redirigir la situació en el tram final de la temporada passada. En la primera jornada, els gironins van caure a la pista de l'Unicaja.

Diego Ocampo deia en la prèvia davant dels mitjans de comunicació que "ells tenen un gran potencial exterior amb molts jugadors creatius i grans talents com Juani Marcos, però també són capaços de penetrar, parar i tirar; hem de ser capaços de jugar amb personalitat, en un ambient en contra, ser capaços de seguir jugant encara que et fiquin cistelles de mèrit".

Escull Manresa com la teva font preferida de Google