El Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès ha participat aquest dissabte a la Súpercopa Catalunya Júnior (Sub-21) que s'ha disputat a les Llars Mundet de Barcelona. Esport-7 i Judo Moià hi han estat presents amb una important representació. Vuit dels onze classificats dels clubs de casa encara militen en categoria cadet (Sub-18).
Els resultats dels esportistes del Bages i el Moianès han estat els següents:
Eric Guerra d'Esport-7 ha guanyat en la categoria de -55kg; Pau Santacreu també d'Esport-7 ha estat segon en aquesta mateixa categoria al disputar la final amb el seu company de club.
En la categoria de -66kg, Eduard Encinas del Judo Moià ha estat primer i en aquesta mateixa categoria Joan Iglesias, d'Esport-7, ha estat tercer. En la categoria de -60kg, Pol Lopez, d'Esport-7, ha estat tercer.
En la categoria femenina de -78kg, Clàudia Salgado, del Judo Moià, ha estat segona. En la categoria femenina de -48kg, Paula Cubero, d'Esport-7, ha estat tercera, igual que la seva companya de club, Anna Martinez, que ha estat tercera en -78kg. Clàudia Salgado, de Judo Moià, ha estat segona en -78kg.
Els judokes d'Esport-7 Iker Colchero en -66kg, Lucas de Nardo en -73kg i Cristina Juárez en -63kg han estat finalment cinquens al perdre el combat pel bronze.
També han participat però sense obtenir classificació Laia Garolera i Pol Carrera del Judo Moià, i Eudald Sanxo i Amadeu Riera de l'Esport-7.
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2016 a les 08:54
Et pot interessar
-
Esports Bronze i rècord per a Marina Guerrero al Campionat d'Espanya absolut
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre