Bon partit dels B de CN Minorisa i CN Montjuïc, que cau a favor dels barcelonins (5-17)

Els de la muntanya olímpica vencien 0-9 a la mitja part

Publicat el 11 de febrer de 2018 a les 09:48
Els equips B del CN Minorisa i del CN Montjuïc van jugar un partit entretingut, en què ambdós equips van oferir un bon nivell de joc que es va decantar en el marcador de manera clara a favor dels barcelonins, sobretot, per l'eficàcia cara a gol.

Després de dues primeres parts sense poder superar la defensa dels de la muntanya olímpica, i encaixant 9 gols, els de Peirón encetaren el marcador amb un gran llançament de Ruiz. Els de Montjuïc van respondre amb l'1-10, però Masplà, León i Pelegrín anotaren els gols que els permeteren imposar-se en aquest tercer parcial per 4-1. Poc va durar l'alegria a la banqueta bagenca, ja que els del CN Montjuïc tornaren a prémer l'accelerador per a signar un parcial demolidor, 1-7, amb gol dels de la vila del Cardener anotat per Ruiz.

Arbitratge a càrrec de A Izquierdo i J López. Van assenyalar sis exclusions a jugadors locals per dues als visitants.

Parcials: 0-3, 0-6, 4-1, 1-7.

Alineacions i golejadors:

CN Minorisa B: J Vila, X Pelegrin 1, F Jódar, R Ruiz 2, M Puerta, I Ruiz, B Bello, A León 1, E Masplà 1, T Sala, L Pérez, C Jódar i L Villaró.
CN Montjuïc B: G Calopa, D Romero 1, P Golet 2, A González 1, R Herrero 3, A Pastor 1, A Lara, C Cantos 1, S Minuesa 2, S Calopa 4, M Fernández i C Colas.