El pàdel del Club Tennis Manresa ha aconseguit dos bons resultats aquest cap de setmana en categoria per a més de 40 anys i absoluta. L'equip de pàdel de veterants va estar a punt de donar la sorpresa en la fase prèvia del Campionat d'Espanya +40 contra el Cercle Sabadellès.
Tot i enfrontar-se a un equip ple de fitxatges, el Club Tennis Manresa va estar a punt de donar la campanada perdent, finalment, per un ajustat 3-2. El resultat hauria pogut estar més bo encara tenint en compte que en el partit definitiu va anar guanyant per 4-2. Els integrants de l'equip bagenc varen ser Vicens Navarro, Joan Palau, Joan Prat, Jordi Matamala, Josep Cortina, Ramon Costa, Xavier Noguera, Eugeni Marco, Guifré Pous i Marc Villacampa
Per una altra part, el padelista del Club Tennis Manresa, Marc Vargas, es va proclamar finalista del Campionat de Catalunya absolut de 3a categoria fent parella amb Ivan Serrano.
ARA A PORTADA
-
-
Política El ple de Manresa tomba la creació d'una comissió d'anàlisi sobre l'homicidi de Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Manresa aprova les bases dels ajuts de gairebé sis milions per rehabilitar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Política L'infrahabitatge en plantes baixes es queda sense radiografia d'urgència a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
22 d’octubre de 2018 a
les 16:21
Actualitzat el
22 d’octubre de 2018 a les
16:24
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa busca refer-se de la derrota inicial a la pista del Picassent
-
Esports
El CE Manresa rep la UD Logroñés B al Congost aquest dissabte
-
Esports
El Kids&Us Manresa comença l'ACB amb els dubtes d'Allen i Oriola
-
Esports
Sant Fruitós de Bages homenatja el campió del món de kickboxing Ayoub Boukili
-
Esports
Sant Fruitós de Bages inicia la renovació de la coberta del club del camp de futbol
-
Esports
Vint-i-un joves comencen a Santpedor un curs de monitoratge poliesportiu
