Les atletes de l'Avinent Manresa van establir bons resultats en el darrer control federatiu disputat a Sabadell. La Marina Guerrero va establir nou rècord absolut indoor de l'entitat en 1500 metres, després d'aturar el cronòmetre en 4'24"99, tot aprofitant la llebre de la seva germana Esther.
Emilia del Hoyo va quedar segona en els 60 tanques amb 8"56 , molt a prop del seu millor registre. Les velocistes Laia Solà i Meritxell Pujol van tenir una bona entrada en els 60 metres llisos, amb 7"86 i 8"03 (mmp), respectivament.
Montserrat Montañés va ser la millor en pes llançant la bola fins a 11,92 metres. Laura Bou i Meritxell Tarragó van tenir una bona actuació en el seu primer contacte competititu, amb 2'15"05 i 2'16"52, en els 800 metres llisos, respectivament. Les perxistes Nerea Pérez i Laura Clemente van saltar 3,60m i 3,50m, respectivament, en un concurs que va dominar la manresana Mònica Clemente amb 4,10m.
En l'apartat masculí, bons registres d'Arnau Roig en 200mll (22"78), d'Oriol Vergés en 1500mll amb 4'10"33 (mmp), de Martí Rodríguez en llargada amb un millor salt de 6,20 metres (mmp), i de Ricard Clemente en perxa saltant 4,80 metres.
Bons resultats femenins de l'Avinent Manresa al darrer control federatiu
Marina Guerrero va establir nou rècord absolut "indoor" de l'entitat en els 1.500 metres
ARA A PORTADA
-
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025 Pere Fontanals
-
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada Pere Fontanals
-
-
Detinguts un home i una dona a Manresa en una operació dels Mossos contra el tràfic de cocaïna Pere Fontanals
-
Manresa commemora els 50 anys de la mort de Franco amb una conferència sobre la persistència del franquisme Pere Fontanals
Publicat el 24 de desembre de 2022 a les 10:29
Actualitzat el 24 de desembre de 2022 a les 10:33
Et pot interessar
-
Esports
El judo bagenc i moianès brilla a Barbastre amb sis medalles i un gran paper col·lectiu
-
Esports
El Covisa Manresa encaixa una dura golejada a Cocentaina després d'un inici fatídic (13-5)
-
Esports
Ivan Molina i Gina Torres s'imposen al Gran Premi de Marxa Ciutat de Manresa
-
Esports
El CB Artés perd la imbatibilitat a Badalona contra la Minguella (58-53)
-
Esports
Triple empat dels equips bagencs de Primera Catalana
-
Esports
L'Avinent Manresa culmina una gesta de 311,7 km en 24 hores a la pista d'Olot
