El ral·li 2000 viratges ha passat pel polígon de Bufalvent aquest dissabte. Foto: Marc Vilanova
A les 3 i 7 minuts de la tarda, amb puntualitat meridiana, donava sortida el tram C1 de la 50a edició del Ral·li 2000 Viratges, organitzat pel Club Biela de Manresa i puntuable pel Campionat de Catalunya de pilots de Ral·li.
El gruix del dispositiu pels espectadors, situat a la rotonda dels carrers Miquel Servet i la Carretera del Pont de Vilomara, donava una àmplia visió del què passava a l'asfalt i permetia estar molt a prop dels participants. El públic, força expert en proves de motor, canviava impressions sobre els diferents cotxes participants i aplaudia cada derrapada i espetec dels motors altament revolucionats.
El Ral·li 2000 Viratges continuarà durant aquesta tarda de dissabte i tota la jornada de diumenge els diferents trams situats arreu de la comarca del Bages.
Per a més informació d'horaris, itineraris i localitzacions.
ARA A PORTADA
-
Moià seguirà amb la tramitació de la planta de biogàs i l'escorxador malgrat el «no» de la consulta Redacció
-
«No» rotund a la construcció d'una planta de biogàs i a l'ampliació de l'escorxador de Moià Redacció
-
-
-
FGC modifica la línia Llobregat-Anoia per descongestionar el tren que surt de Manresa a les 6.19h Redacció
Publicat el 09 d’octubre de 2010 a les 18:09
Et pot interessar
-
Esports
El CB Artés torna de Nadal mantenint la ratxa (60-71)
-
Esports
Victòria del Manresa CBF a Mataró que l'allunya de les posicions de descens (65-69)
-
Esports
Al CE Manresa se li escapa la victòria per un gol de penal en temps afegit (3-3)
-
Esports
El Covisa Manresa surt golejat d'Ibi tot i dominar el joc durant molts minuts (8-2)
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem de millorar en la presa de decisions»
-
Esports
El Baxi Manresa sap patir i guanyar davant el Río Breogan (104-99)
