L'aposta del Club Tennis Manresa pel pàdel ha donat els seus fruits. L'entitat bagenca ha obtingut per part de la Federació Catalana l'organització del Campionat de Catalunya de pàdel absolut, tant en categoria masculina com femenina. Serà una ocasió única per veure els millors especialistes del nostre país d'un esport en plena expansió en temps de crisi.
Per aquest motiu, el club manresà està enllestint dues pistes que s'uniran a les cinc ja existents i es complirà així el requisit de disposar d'un mínim de sis pistes per a poder organitzar l'esdeveniment. Es preveu una setmana amb molt ambient a les instal·lacions del Club Tennis Manresa amb la presència de personalitats conegudes.
El Club Tennis Manresa és el club amb més federats en la disciplina de pàdel de tot Catalunya i compta com a director tècnic amb el campió del món per a majors de 45 anys Jaume Carreras.
CT Manresa organitzarà el Campionat de Catalunya de pàdel
Esports
La cita serà la setmana del 22 al 28 d'octubre
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
26 de setembre de 2012 a
les 20:04
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa engega amb diverses cares noves
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
