El proper dissabte 3 de juny al pavelló del Pujolet se celebrarà la 12a edició del Trofeu Internacional de Judo ciutat de Manresa organitzat pel Gimnàs Esport 7 i que, enguany, es farà en categories Infantil (sub-15) i Aleví (sub-13).
Està prevista la participació d'uns 250 infants i joves, repartits en les diferents categories d'edat i pes, i representant diferents club de tot Catalunya, Andorra, País Valencià, la Rioja i Aragó aportant un molt bon nivell a la competició.
El dissabte al matí, de 9.30 a 13.30 hores competiran els judokes alevins i a la tarda, de 16 a 20 hores, serà el torn dels joves de la categoria Infantil.
Trobada Comarcal de Judo Infantil
Aprofitant la infraestructura i el tatami del dia anterior, el Pujolet acollirà el diumenge 4 de juny la tradicional Trobada Comarcal de Judo Infantil entre els nens/es dels diferents centres i clubs del Bages i el Moianès.
Aquesta activitat té per objectiu fer una macro classe, dirigida pels professors de judo dels diferents clubs i centres de Judo del Bages i Moianès, per tal que els pares tinguin la oportunitat de veure com es desenvolupa una sessió de Judo i on els infants que hi participen ho facin en un marc diferent de l'habitual i amb infants d'altres centres.
La trobada es farà en dues sessions de 90 minuts cadascuna. En primer lloc a les 10 hores la sessió dirigida als infants nascuts els anys 2007,2008, 2009 i 2010; i en segon lloc, a les 12 hores, la sessió pels nascuts els anys 2011, 2012 i 2013.
Tot amenitzat amb música, circuits, jocs, inflables, exhibicions per part dels professors i competidors del centre de tecnificació de judo del Bages i Moianès.
Al final de cadascuna de les sessions es lliurarà una bossa de record a tots els participants.
Hi participaran:
- Esport-7-Judo
- Judo Moià
- Judo Santpedor
- Judo Castellterçol
- Escola Puigberenguer
- Escola Ítaca
- Escola Oms i de Prat
- Escola Flama
- Escola Sèquia
- Vedruna Manresa
- Escola els Ametllers (Sant Joan de Vilatorrada)
- Escola Mont Senyor Gibert (Sant Fruitós de Bages)
- Escola Paidos (Sant Fruitós de Bages)
- Escola Dr. Ferrer (Artés)
- Escola El Calderí (Caldes Montbui)
- Escola Catalunya (Navarcles)
- El Casal de calders
- Vedruna Tona
Dissabte se celebrarà el 12è Trofeu Internacional de Judo ciutat de Manresa
El certament, que tindrà lloc al pavelló del Pujolet, comptarà amb la participació d'uns 250 judokes de categoria infantil i aleví
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 31 de maig de 2017 a les 16:25
Actualitzat el 31 de maig de 2017 a les 16:27
Et pot interessar
-
Esports Moha Ezzarfani renova amb el CE Manresa fins al 2026
-
Esports Txell Ferré acaba en cinquè lloc el preliminar de duet tècnic al Mundial
-
Esports El Baxi Manresa ja coneix les dates i els horaris de l'Eurocup
-
Esports El Baxi Manresa es reforça amb Akobundu-Ehiogu, un saltador imponent per dominar la pintura
-
Esports Lerato Pagés passa el primer tall a l'Europeu sub23
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa