El diumenge 28 de gener se celebrarà la setena edició del cros escolar de Cardona al circuit de la zona esportiva de La Coromina. La prova l'organitzen conjuntament l'Ajuntament de Cardona, la Fundació SHE i el Consell Esportiu del Bages, amb la col·laboració de les AMPA's dels centres educatius de la població.
La prova, que començarà a les 10 del matí, es realitzarà a la zona esportiva de la Coromina i s'adreça a nens i nenes de les categories que van des de P3 fins a 4rt ESO. A més dels alumnes de les escoles cardonines hi participaran també els escolars de diversos col·legis de la comarca. Aquesta prova puntua per a la fase comarcal de cros dels jocs esportius escolars de Catalunya.
Les inscripcions, que són gratuïtes, s'han de fer complimentant el full de registre que s'ha repartit entre els escolars i s'ha de donar als professors d'educació física de cada centre. La Jornada inclou també una cursa en família que es farà a les 13.00 hores i també s'organitza una cursa popular no competitiva i gratuïta per adults a les 13.15 hores, de 4.000 metres, en la qual hi poden participar els majors de 12 anys. Les inscripcions per a la Cursa Popular seran durant tot el matí i per a la Cursa en Família no cal inscriure's.El Cros Escolar de Cardona s'emmarca dins les activitats de la Jornada del Cor que impulsa la Fundació SHE durant aquest cap de setmana. Demà dissabte 27 de gener, a les 12 hores, es podrà veure l'espectacle Patitelles, un conte i un taller per fer pa i fornejar-lo a casa a la biblioteca municipal Marc de Cardona.
Diumenge se celebra el VII Cros Escolar de Cardona
Esports
Tindrà lloc al circuit de la zona esportiva de La Coromina
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista portaran al ple una moció contra el tràfic de drogues a Manresa Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa vol blindar les subvencions i els contractes municipals davant la corrupció Pere Fontanals
-
Societat El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
-
Publicat el
26 de gener de 2018 a
les 16:12
Et pot interessar
-
Esports
Manresa rebrà el Llobregat per la Diabetis aquest dissabte al Pont Gòtic de Vilomara
-
Esports
Sant Vicenç de Castellet es mourà contra el càncer amb una sessió de zumba benèfica
-
Esports
Diego Ocampo: «La millora durant el partit és important»
-
Esports
El Kids&Us Manresa competeix millor tot i perdre a Turquia (100-88)
-
Esports
Un gol de Quesada al minut 87 dona al Gimnàstic Manresa el derbi contra la Pirinaica
-
Esports
El CTJBM aconsegueix 15 medalles a la primera Copa Catalana Cadet de judo al Vendrell
