Doblet manresà de l'Avinent Manresa a Castelló aquest diumenge. L'artesenca Carme Tort s'ha imposat en la 36a Mitja Marató de Castelló. La prova s'ha disputat sota la pluja que ha caigut a la capital de la Plana. Tort ha entrat primera amb un temps de 1h27'08", molt ben secundada per la seva companya de club, la manresana Lorena Cubillas que ha estat segona absoluta amb 1h29'59".
Ambdues atletes formaran part de l'equip del club manresà, juntament amb Meritxell Soler, Marina Guerrero i Mireia Guarner, que prendrà part el proper diumenge 2 de febrer en el Campionat d'Espanya de Mitja Marató que es disputarà a Sagunto.
Així mateix, en la 42a Cursa del Barri de Sant Antoni disputada a Barcelona, l'atleta d'Avinent Manresa Ester Guerrero ha estat 9a amb un temps de 38'23".
Doblet manresà a la 36a Mitja Marató de Castelló
Carme Tort ha quedat primera i Lorena Cubillas, segona
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 19 de gener de 2020 a les 21:06
Actualitzat el 19 de gener de 2020 a les 21:10
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals