La força de la nostra gent va ser el lema de la campanya d'abonats de mitjans de juny, just acabada una temporada històrica per al Bàsquet Manresa. Es demostra la força de tota aquesta gent tenint més plenes que mai a les grades del Nou Congost. El bon moment social que viu el club és gairebé inèdit.
El Baxi Manresa ha supera en aquest inici de temporada els 3.600 abonats, xifra que es pot ampliar encara durant el curs. El públic del Nou Congost, que ja la temporada passada va aconseguir que fos un dels pavellons més plens de la lliga, es manté fidel a l'equip i omplirà una temporada més en els partits dels bagencs com a locals.
Per a la temporada 2022-23 hi ha hagut més de 700 nous abonats. El públic del Bages ha respost després d'una temporada exitosa com la 2021-22. Més de la meitat dels nous abonats són de fora de Manresa. La majoria són de la comarca, però n'hi ha d'altres poblacions més llunyanes, com ara Sant Cugat del Vallès, Torredembarra, Cervera o Reus.
Les zones d'abonaments amb més ocupació són les de General, General Preferent i Grada d'animació, que no poden encabir ja més abonats. Per als partits queda una petita part d'entrades a la venda, bàsicament en zones de Tribuna.
El BAXI Manresa supera els 3.600 abonats i se situa en números de rècord
Si l'afluència durant la temporada és la prevista, mai s'haurà vist tant públic al Nou Congost
Ara a portada
-
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el 18 d’octubre de 2022 a les 20:23
Actualitzat el 18 d’octubre de 2022 a les 20:31
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»