El Burgos oficialitza l'arribada de Joan Peñarroya i Pedro Martínez diu que no segueix al Gran Canària
Es manté viva l'opció que el barceloní visqui una tercera etapa al Congost, tot i que també se l'ha relacionat amb el Barça
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
22 de juny de 2019 a
les 20:58
Actualitzat el
22 de juny de 2019 a les
21:06
El Burgos ha fet oficial aquesta tarda que Joan Peñarroya serà el seu nou entrenador. El que va començar sent un rumor que cada cop prenia més força s‘ha confirmat finalment. El ja exentrenador del BAXI Manresa ha declarat que "per a mi és un repte apassionant arribar a un club que porta uns quants anys fent les coses molt bé, amb una gran i fantàstica massa social, amb ambició per millorar cada temporada i amb un dels projectes més il·lusionants de l'ACB. Espero ajudar a continuar amb aquesta evolució". El Burgos serà el tercer equip ACB que entreni Peñarroya després de l'Andorra i el BAXI Manresa.
Per altra banda, Pedro Martínez ha comunicat que no seguirà a Gran Canaria. D'aquesta forma, es manté viva l'opció que el barceloní visqui una tercera etapa al Congost, tot i que també se l'ha relacionat amb el Barça. Un alternativa per al BAXI Manresa podria ser Salva Maldonado.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Per altra banda, Pedro Martínez ha comunicat que no seguirà a Gran Canaria. D'aquesta forma, es manté viva l'opció que el barceloní visqui una tercera etapa al Congost, tot i que també se l'ha relacionat amb el Barça. Un alternativa per al BAXI Manresa podria ser Salva Maldonado.
Et pot interessar
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
