El CE Manresa s'ha recuperat de l'última derrota al Nou Congost per 0-3 contra la UE Olot amb una important victòria a l'estadi dels Canyars de Castelldefels, per 0-1, amb un únic gol de Nil Garrido al minut 85.
La primera part del partit no ha comptat amb clares oportunitats per part de cap dels dos equips. En tot el període només hi ha hagut un xut entre els tres pals, per part d'Aleix Díaz.
El segon temps ha començat de la mateixa manera, amb cap dels dos equips disposat a encarar la porteria contrària. Poc a poc, però, el CE Manresa s'ha anat animant, i al minut 77 ha avisat als del Baix Llobregat amb una rematada de Moha per sobre del travesser a centrada de Nil Garrido. Quatre minuts més tard, al minut 81, després de diversos córners consecutius, Noah ha enviat la pilota fora per molt poc.
Finalment, després d'aquestes advertències, al minut 85 Nil Garrido ha aconseguit l'únic gol del partit engaltant un xut des de la frontal de l'àrea que s'ha colat per l'escaire de la porteria local.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
El CE Manresa es refà de l'última ensopegada i derrota la UE Castelldefels a domicili (0-1)
Un gol de Nil Garrido al minut 85 val els tres punts per a l'equip del Bages
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 03 d’octubre de 2021 a les 14:22
Actualitzat el 03 d’octubre de 2021 a les 14:27
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»