El Club de Tir Precisió de Manresa ha tingut un paper destacat aquest cap de setmana en el Campionat d'Espanya d'Alta Precisió BR-50 que s'ha disputat al Club de Tir Olímpic Ensidesa-Trasona d'Avilés organitzat per la Federació Espanyola de Tir Olímpic en les modalitats de varmint pesant, lleuger i sporter.
En individuals en varmint pesant, el bagenc Josep Perarnau es va adjudicar el subcampionat d'Espanya, seguit de la tercera classificada Mercè Mas, també del Club de Tir Precisió.
En la mateixa modalitat de varmint pesant, el Club Tir Precisió es va adjudicar la primera plaça del Campionat per equips de Club, amb els tiradors Josep Perarnau, Mercè Mas i Josep Bertran.
A nivell del Campionat per Federacions, en varmint pesant, la Federació Catalana es va adjudicar la primera posició amb un equip format pels tiradors del club manresà Josep Perarnau i Mercè Mas. En varmint lleuger, la Federació Catalana va quedar segona amb Anna M. Herrera a les seves files.
El Club Tir Precisió de Manresa, primer en el Campionat d'Espanya d'Alta Precisió per equips
Esports
El club manresà va completar un excel·lent campionat a Avilés
ARA A PORTADA
Publicat el
12 d’octubre de 2020 a
les 19:36
Actualitzat el
12 d’octubre de 2020 a les
19:39
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa visita el Montbui en el segon test de pretemporada
-
Esports
La Cursa del Mosquit tornarà a celebrar-se després de la pandèmia amb tres modalitats
-
Esports
El Covisa Manresa cau amb claredat davant un Barça Atlètic més rodat en el Trofeu Les Codines
-
Esports
Ferran Bassas: «Intentem ajudar els nous i ells estan fent un gran esforç»
-
Esports
El Kids&Us Manresa enceta la pretemporada amb triomf (113-91)
-
Esports
El manresà Thierno Diallo busca protagonisme als Jocs del Mediterrani
