El Club de Tir Precisió de Manresa ha tingut un paper destacat aquest cap de setmana en el Campionat d'Espanya d'Alta Precisió BR-50 que s'ha disputat al Club de Tir Olímpic Ensidesa-Trasona d'Avilés organitzat per la Federació Espanyola de Tir Olímpic en les modalitats de varmint pesant, lleuger i sporter.
En individuals en varmint pesant, el bagenc Josep Perarnau es va adjudicar el subcampionat d'Espanya, seguit de la tercera classificada Mercè Mas, també del Club de Tir Precisió.
En la mateixa modalitat de varmint pesant, el Club Tir Precisió es va adjudicar la primera plaça del Campionat per equips de Club, amb els tiradors Josep Perarnau, Mercè Mas i Josep Bertran.
A nivell del Campionat per Federacions, en varmint pesant, la Federació Catalana es va adjudicar la primera posició amb un equip format pels tiradors del club manresà Josep Perarnau i Mercè Mas. En varmint lleuger, la Federació Catalana va quedar segona amb Anna M. Herrera a les seves files.
El Club Tir Precisió de Manresa, primer en el Campionat d'Espanya d'Alta Precisió per equips
Esports
El club manresà va completar un excel·lent campionat a Avilés
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
12 d’octubre de 2020 a
les 19:36
Actualitzat el
12 d’octubre de 2020 a les
19:39
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa femení debuta amb una victòria folgada contra el CN Mataró B (21-13)
-
Esports
El CB Artés debuta amb derrota a Zuera després de fallar un triple als darrers instants (90-88)
-
Esports
Diego Ocampo: «Per millorar hem de mantenir el màxim de jugadors el màxim de temps possible»
-
Esports
El Manresa CBF debuta a la Lliga Femenina 2 amb una derrota contundent a Mataró (64-39)
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
