El debut del CN Minorisa femení en categoria estatal es va transformar en un festival de gols en el que les de Peirón es van endur la pitjor part. Les baixes van fer que la diferència, a priori ja existent a favor de les de l'Hospitalet, fos encara més clara. Tot i així, el partit de les manresanes va ser molt digne, oferint una bona resposta a l'encert anotador de les amfitriones.
El primer quart va ser per les de casa, 4-2, amb gols de Puerta i César per part bagenca. Gairebé calcats van ser els següents vuit minuts, amb idèntic resultat 4-2, i anotacions minoristes de Puerta i Bisbal.
El canvi de camp no va provar a les del CN Minorisa que van rebre un parcial de 8-3. Una baixada de sucre de la portera manresana, Sala, va obligar a parar el partit i va trencar el ritme de les visitants. Tot i així, l'orgull de les del cor de Catalunya els va permetre anotar tres gols: Toribio, Boixader i César, les golejadores.
Amb el partit decidit el darrer període va ser un calc dels dos primers 4-2 per les de Timblau, amb anotacions manresanes de la màxima golejadora visitant Puerta i César.
La setmana propera, amb una doble jornada a la municipal manresana davant el CN Leioa, potent, i el CW Marbella, de nou a la categoria, serà una bona oportunitat per a calibrar les possibilitats de l'equip manresà.
Fitxa tècnica
Arbitratge a càrrec de G Zegrí i S Massó. Van assenyalar 12 exclusions a jugadores visitants per 8 i una pena màxima a les locals.
Parcials: 4-2,4-2, 8-3, 4-2.
Alineacions i golejadores:
AESE: I Costa, M Pérez 1, M Perarnau 1, L Karen, M Gómez 1, A Pino, L Moto 4, C Rodríguez 4, A Ordi 3, J Hurtado 5, N Sento, J Pujol 1, J Gómez.
CN Minorisa: M Sala, R Solernou, J Boixader 1, G Gerschovsky, A Toribio 1, C Puerta 3, T Gómez, E Noguera, L Muns, J César 2, A Bisbal 1 i I Peirón 1.
El CN Minorisa femení s'estrena en la categoria amb derrota a l'Hospitalet (20-9)
Les manresanes van notar les baixes a la plantilla
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2018 a les 18:32
Et pot interessar
-
Esports Dues benjamines del CE Manresa fitxen pel Barça i consoliden el bon moment del futbol femení al Congost
-
Esports Archange Izaw-Bolavie és el primer fitxatge del Baxi Manresa 2025-26
-
Esports Cardona impulsa la rehabilitació energètica del pavelló municipal
-
Esports Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família