El CN Minorisa va solucionar amb autoritat el segon partit de la fase de permanència derrotant el GEiEG per 11-0. Era un partit bàsic en l'objectiu de mantenir la categoria, doncs, els gironins, després de la primera jornada acompanyaven als manresans en la cua de la classificació i es presentaven com a un rival al que era obligatori superar.
Els bagencs van sortir amb una defensa zonal, per tal d'evitar el joc de boia visitant i controlar als millors llançadors dels del Gironès. Aquesta estratègia donà bons resultats i l'atac visitant va quedar reduït a la mínima expressió.
Només passats dos minuts Estany inaugurava el marcador, que ven aviat, Ruiz, ampliava a 2-0. Una exclusió temporal de Talavera era ben defensada pels de Ventura, i el mateix Estany firmava el 3-0 amb el que acabava el primer quart.
La impressió era bona, però s'havia de ratificar. Els gols de Ruiz i Muns posaven el 5-0 i sentenciaven a un rival que no trobava solucions, ni en atac ni en defensa. El mateix Muns, en superioritat, transformant una jugada estudiada aconseguia la mitja dotzena, 6-0; resultat que Falla posaria en 7-0 per arribar a la meitat del partit. Això sí, la bona defensa evitava que la superioritat visitant per exclusió temporal de Muns no es transformés en gol.
Amb la victòria assegurada, ara es tractava d'aconseguir un resultat contundent cara al partit de tornada. Després que els gironins malmetessin una nova superioritat, ara per exclusió d'Estany, Casasayas feia el 8-0, en superioritat. Talavera posava el 9-0 amb que s'arribà a la fi del tercer període de joc, després de desaprofitar els de Ventura una superioritat numèrica.
En els vuit minuts finals la superioritat dels amfitrions va seguir essent notable, malgrat que per cansament el joc no era tant lluït. El marcador va seguir sent per a ells. Primer Estany en transformar una pena màxima i després en llançament llunyà tancava el 11-0 definitiu que cap dels dos sets va poder modificar tot i les bones ocasions de que van disposar cada equip, incloses una superioritat per cada equip.
Arbitratge a càrrec de JJ Aymerich i M Martínez. Van assenyalar cinc exclusions a jugadors locals per quatre i un penalti als visitants.
Parcials: 3-0, 4-0, 2-0, 2-0.
Alineacions i golejadors:
CN Minorisa A: I Prieto, X Falla 1, E Casasayas 1, R Ruiz 2, E Martínez, O Muns 2, M Puerta, X Pelegrín, C Talavera 1, A estany 4, K Muñoz, G Lafoz, D Calvo.
GEiEG: A Benac, E Sangenís, P Quintano, A Jonama, M Gatius, A Atienza, AM Llauradó, M Castanyer, I Font, G Donzelli, X Vilalta, M Franco.
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
08 d’abril de 2018 a
les 09:21
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afrontarà a Gràcia el sisè partit de pretemporada contra l'Europa
-
Esports
El Kids&Us Manresa completa el protocol integral d'avaluació mèdica i funcional
-
Esports
El CE Manresa estrena el caseller de victòries amb un 2-0 contra el Vilanova
-
Esports
Martí Raurich guanya «El Somni» i farà pretemporada amb el Kids&Us Manresa
-
Esports
Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam
-
Esports
El Kids&Us Manresa començarà la Lliga Endesa a Bilbao i debutarà al Nou Congost contra el Breogán
