El CN Minorisa, sempre inferior al CN Vallirana, va veure com el resultat s'eixamplava fins a un dolorós 12-2 final en un quart final llastimós. El parcial dels darrers vuit minuts va ser de 7-1, unes xifres que parlen per elles mateixes.
El partit va començar amb domini dels amfitrions, que gairebé sense forçar, aconseguien posar en franquícia el partit amb un parcial de 3-0. Més igualat va ser el segon període de joc, en el que els de Calvo forçaren dues exclusions, que no van ser capaços de convertir en gol, cosa que sí que van fer els de casa en la seva oportunitat de superioritat. D'aquesta manera s'arribà a la meitat del partit amb 4-0 en el marcador.
La ineficàcia atacant dels manresans era patent, però es va trencar en l'inici del tercer quart, quan Pelegrin, aprofitant una superioritat numèrica firmava el 4-1, en una jugada amb múltiples rebots. Els del Baix Llobregat respongueren amb un gol que feia que el parcial acabes en equilibri, 1-1.
Quan semblava que el partit s'encaminava cap a uns darrers vuit minuts més o menys igualats va arribar l'allau de gols dels amfitrions, que, gairebé sense forçar, van posar el 12-2, davant el desconcert dels bagencs. El gol del CN Minorisa d'aquest parcial va ser anotat per Puerta, el més jove de l'equip amb només 15 anys.
Arbitratge a càrrec de Y Ruiz i M Bach. Van sancionar amb sis exclusions temporals als jugadors locals per la mateixa xifra als visitants.
Parcials: 3-0, 1-0, 1-1 i 7-1.
Alineacions i golejadors:
CN Vallirana: S Sánchez, S Calomardo, E Rodríguez, N Cucurull, A Romero 2, P Martínez 3, E Colet 3, J Castaño 1, A Avilés, M Froreich 2, A Contreras i J Parra.
CN Minorisa: I Prieto, E Masplà, E Casasayas, R Ruiz, G Lafoz, O Muns, X Pelegrin 1, I Ruiz, K Muñoz, E Martínez, M Puerta 1, Ll Vilaró.
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
16 de desembre de 2018 a
les 11:35
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afrontarà a Gràcia el sisè partit de pretemporada contra l'Europa
-
Esports
El Kids&Us Manresa completa el protocol integral d'avaluació mèdica i funcional
-
Esports
El CE Manresa estrena el caseller de victòries amb un 2-0 contra el Vilanova
-
Esports
Martí Raurich guanya «El Somni» i farà pretemporada amb el Kids&Us Manresa
-
Esports
Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam
-
Esports
El Kids&Us Manresa començarà la Lliga Endesa a Bilbao i debutarà al Nou Congost contra el Breogán
