El Covisa Manresa FS ha continuat amb la seva bona línia aquest dissabte a la pista del CDFS Sogorbe on ha guanyat 4-8. Entrada impactant del Covisa Manresa al partit amb dos gols consecutius als inicis, d'Ambrós i Lavado. Els manresans han fet el millor partit de la temporada fins al moment, amb intensitat defensiva i amb joc d'atac molt combinatiu i precís. Amb el parcial de cero gols a dos per als del Bages, el partit s'ha equilibrat fins al final de la primera part. Malgrat tot, el Segorbe ha aconseguit empatar-lo a dos gols.
A la segona part, els de Pau Machado amb joc pletòric, han aconseguit marxar al marcador amb tres gols més. Amb el parcial de 2-5, els valencians han reduït diferències amb un tercer gol en què Kalet era estès a terra amb l'espatlla fora de lloc sense que els locals aturessin el joc.
El Segorbe ha entrat al partit amb aquesta acció de gol i ha aconseguit el quart amb un excepcional tret exterior de Pablo. Els grocs havien fet el mes difícil deixant un parcial de 4-5 amb set minuts encara per jugar. Ha estat Lavado qui dos minuts després ha aclarit el panorama amb el sisè gol manresà.
El tècnic local Hector Nuñez ha vist que se li escapava el partit i ha ordenat joc de cinc. Amb porter jugador, els locals han rebut dos gols més després de trobar-se amb un Manresa intens defensivament que ha fet el millor partit de la temporada en transicions ofensives de joc.
Gran resultat del Covisa Manresa en una pista molt complicada de sumar-hi punts, davant d'un Segorbe que ha estat a punt de donar-li la volta al marcador.
[despiece][h4]Fitxa tècnica[/h4]
- CDFS Segorbe: Ivan Bolós, Aguilar, Moral, Pablo, Pol; Bellés, Jesús, David, Omar, Palomar, Marco.
- Covisa Manresa: Nabil, Eric Castillo, Santa, Asis, Kalet; Gerard, Terri, Kalet, Manu del Moral, Josan, Ambros i Adil.
Àrbitres: Joan Solà i David Brull.
Gols: 0-1 Ambros m 5, 0-2 Lavado m 6, 1-2 Pol m 12, 2.2 Pol m 15, 2-3 Eric Castillo m 22, 2-4 Asis m 30, 2-5 Ambrós m 31, 3-5 Pol m 33, 4-5 Pablo m 33, 4-6 Lavado m 35, 4-7 Terri m 39, 4-8 Manu m 40-
- Resultats i classificació
[/despiece]
El Covisa Manresa FS fa el seu millor partir de la temporada a Sogorb (4-8)
Els manresans han desplegat un joc pletòric a terres valencianes
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 06 de novembre de 2021 a les 19:21
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»