El femení del CN Minorisa s'ha imposat aquest dissabte a l'AE Santa Eulàlia per 12-9. CN Minorisa i AE Santa Eulàlia, dos rivals coneguts i amb múltiples interrelacions, es trobaven per lluitar per uns punts de prestigi. Al final la victòria va ser per les bagenques que van quallar un partit gairebé rodó i que els ha de servir com un xec per a la seva consolidació en la categoria i fer un pas cap a unes aspiracions futures més agosarades.
El primer quart va ser de tempteig, només un gol per equip, de Peirón el manresà. Les defenses havien dominat. Com si fos un altre partit, el segon període va ser de clar domini dels atacs, amb millor encert per part de les del centre de Catalunya que en pocs minuts se situaven 4-1, amb dues anotacions de Cèsar i un de Bisbal. Això va fer despertar a les hospitalenques, que llavors van entrar en un intercanvi de gols, amb gols locals signats per Bisbal, César i Muns, que tancaven el parcial per 6-3 i donaven un coixí de tres gols, important, a l'equador del partit.
No baixaren els braços les jugadores de l'extècnic del CN Manresa, Jordi Timblau, que s'apuntaren el tercer parcial, 2-3, amb gols minoristes de Bisbal i Cèsar.
El 9-7 que assenyalava el marcador al principi del darrer quart no era decisiu, però Muns, imparable, posava el 10-7. Semblava que s'encarrilava de manera clara el triomf amfitrió, però sense gairebé donar temps a gaudir de l'avantatge, les de Santa Eulàlia posaven el 10-9. Nervis, però Cèsar anotava l'11-9, que feia mal a la moral de les visitants, per a rematar Muns, amb el seu tercer gol particular, la victòria merescuda de les jugadores de Peirón.
Arbitratge a càrrec del madrileny Monroy i el basc Martín. Van assenyalar set exclusions a jugadores visitants per dotze a les locals.
Parcials: 1-1, 6-3, 2-3, 3-2.
Alineacions i golejadores:
CN Minorisa: L Puiggròs, R Solernou, N Gómez, G Gerschovscky, A Toribio, C Puerta, I Peirón 1, E Noguera, L Muns 3, J Cèsar 4, A Bisbal 3, A Cèsar 1 i M Sala.
AE Santa Eulàlia, I Costa, M Pérez, M Perarnau, S Garcia, M Gómez, A Pino, L Mato, C Rodríguez, Blanca Batlle, Julia Hurtado, N Sento, Judit Pujol i C Altamiras.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2019 a les 09:53
Et pot interessar
-
Esports Lerato Pagés passa el primer tall a l'Europeu sub23
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa
-
Esports Tres gimnastes de l'Egiba, a punt per competir en els Jocs Europeus i Universitaris
-
Esports El CPA Manresa, subcampió al Criterium de Xous N2 amb una coreografia impactant
-
Esports El CE Manresa incorpora Víctor Matovu al lateral esquerre
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat de Catalunya sub20 amb cinc medalles i un rècord absolut