De la mà de Bisbal, transformant una pena màxima, el femení del CN Minorisa va inaugurar el marcador contra el CN Cuatro Caminos. L'avantatge va durar poc, ja que les madrilenyes en un minut s'havien situat per davant amb dos gols de Fernández. L'1-2 ja no es va moure fins a la fi dels primers vuit minuts de joc.
Llavors arribà un segon període de clara superioritat de les davanteres sobre les defenses, sumant fins a vuit gols, quatre per cada equip, els de casa dos per Muns, i un per César i Bisbal. Aquest significava l'empat a cinc gols, a manca de 37 segons per arribar a l'equador del partit, però 12 segons després les madrilenyes anotaven el gol que els permetia arribar al canvi de camp amb avantatge, encara que fos mínim.
Tot estava obert, però el tercer temps de joc va ser per les madrilenyes, que van saber tancar la seva porteria i amb dos gols s'apuntaren el parcial i agafaven una avantatge important en el marcador 5-8 cara al seu objectiu d'endur-se els punts de la municipal manresana.
Dos gols de Bisbal i un de César posaven l'empat en el lluminós a manca de 3 minuts i mig per a la conclusió. Els punts estaven més a prop per a les jugadores de Peirón. Intercanvi d'oportunitats i són les castellanes qui anotaren abans, un gol que feia mal a l'equip bagenc, que a més a més rebia el que semblava la estocada definitiva a manca d'un minut: 8-10. Tot semblava decidit i així va ser malgrat el gol de la màxima golejadora de la categoria, Bisbal, que donà esperança a les minoristes a 28 segons pel final. Esperança que no es va poder convertir en realitat.
Arbitratge a càrrec de Zegri i Román. Van assenyalar tretze exclusions i dos penals a jugadores visitants per nou i un penal als locals.
Parcials: 1-2, 4-4, 0-2 i 4-2.
Alineacions i golejadores:
CN Minorisa: L Puiggròs, T Gómez, N Gómez, G Gerschovscky, A Toribio, C Puerta, I Peirón, E Noguera, L Muns 2, J César 2, A Bisbal 5, A Cèsar i R Solernou.
Cuatro Caminos: C Juan, L González, L Benito, C Benito 1, M Almoguera, E Quevedo 1, A Martín 1, C Puentes, M Ona 2, M Arias, E Castileo 1 i S Fernández 4.
El femení del CN Minorisa es queda sense premi contra el CN Cuatro Caminos (9-10)
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 20 de gener de 2019 a les 11:38
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»